Skogsnyheter

Skogsstyrelsen slutar köpa sågar från Stihl pga kalender

291 inlägg 33546 visningar 13 följer Svara, dela mm...  

Re: Skogsstyrelsen slutar köpa sågar från Stihl pga kalender

Avslutat-02  
#599949Jag har min åsikt, du har din.
Att jag sedan driver med frågan på ett oallvarligt sätt innebär ingen skyldighet att ändra min ståndpunkt eller tillägga yttranden.

Ni som inte gillar mig och mina åsikter behöver inte läsa dem eller gilla mig, jag klarar mig ändå.

Användarvisningsbild

Vardon  
#599951Men varför måste man förlöjliga andra. Som ni precis gjorde undrar jag men jag tål att bli för löjligad för det säger mer om de som gör det änden som blir det men okej fine by me

Men när stihl kalendrarna tar slut åt dig och tallen finns det porr på internet åt er...

Användarvisningsbild

Vardon  
#599952För man har tydligen inte rätt till en egenåsikt utan att någon formulerar om den så det passar deras agenda

Avslutat-02  
#599953Porr? Varför skulle jag vilja titta på det?
Jag har en fru som jag har ett väldigt bra och fungerande sexliv med så vad ska jag med porr till?

Jag har ingen kalender med naket och inte vill jag ha heller...
Och inte blir jag störd av om andra har heller....

Jag anser inte kalendern vara porr, möjligt nakenkonst.

Om någon tog illa vid sig av skämtet, ursäkta.

tallen100  
Vardon skrev:Men varför måste man förlöjliga andra. Som ni precis gjorde undrar jag men jag tål att bli för löjligad för det säger mer om de som gör det änden som blir det men okej fine by me

Men när stihl kalendrarna tar slut åt dig och tallen finns det porr på internet åt er...

Om du läst tidigare inlägg så har du sett att jag inte har nån sån kalender och vill ingen ha, men det är otroligt löjligt att bojkotta ett märke för att dom gjort en kalender med kvinnor som fotomodeller.

Användarvisningsbild

Vardon  
#599956Inte vet jag men ska ni skriva till dolk åsikten att de inte kan se lättklätt vill jag skriva till er åsikten att det är de lättklädda kalendrarna som är det viktiga och då finns det alternativ det är ju precis lika fel åsikt och ungefär lika roligt dvs inte alls

Avslutat-02  
#599963Bakvänd kritik... :lol:

Alltid lika roligt när man debatterar med glimten i ögat.

Användarvisningsbild

Vardon  
#599964Ja du borde skaffa dig det....:-)

Avslutat-02  
#599965:lol: ja eller ett liv som ungdomar brukar säga... :lol: :mrgreen:

Användarvisningsbild

hlb  
#599978Synd att vi nu måste bojkotta Valtra också. Vad tycker ni jag skall köpa i stället?

RLMAS  
#599980Pk Sverige..... :wink:
Ja har just köpt en Sthil såg.
Ska nog ta å stödköpa en till.

Valde mellan Husqvarna och Sthil men min handlare hade ungefär 50 procent mindre reservdelar till Sthil än till Husqvarna även fast de hade ungefär lika del nyförsäljning.
Sthil gick sönder betydligt mindre menade han. Hoppas det stämmer med min såg med.
Var bara en liten parantes. Husqvarna/Jonsered behöver kanske ha lite extra draghjälp från SS (inte för jag vet, men luktar lite mutbrott att man går ut med något sådant för en sådan skitgrej).

Palakangas  
hlb skrev:Synd att vi nu måste bojkotta Valtra också. Vad tycker ni jag skall köpa i stället?
1576166523_valtraalmanacka.jpg

Fråga vinterröjarens jurister. De har smitt planer sedan i går natt.

jannee  
#599982Förstår att KSE hetsar upp sig när han får höra om almanackor med lättklädda damer. Kan inte var så lätt att bo där uppe i norr där det sällan blir badväder = vackra flickor i bikini :grin:
Eller sitta i motorfordon och se lättklädda damer segla förbi och du/ni inget kan påverka :mrgreen:
För det har väl inte gått så långt som det hade gått för granngubben (nu död) han vägrade uppehålla sig i samma rum som en kvinna, t.o.m. när han blev inlagd på lasarettet vägrade han kvinnliga sjuksköterskor :!:

Användarvisningsbild

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#599984Ekar det härinne? Aldrig förr har väl så lite sagts, av så få, på så många sidor 🙃

Användarvisningsbild

Vardon  
#599985Ja lika bra ta till personangreppen... det livar alltid upp och så framstår man så klok och sympatisk själv...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).