Skotare

Bruunett 678 F renovering

1 inlägg 1188 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Bruunett 678 F renovering

jfriisvold  
#788055 hei, har en Bruunett 678 F, s nr 1533, ca 1985 mod(?).
Prøver å få den i brukbar stand, men har utfordringar som eg håper forumet kan hjelpe med.
1. Parkeringsbrems. Bremseskive ser ut til å ha fått ein smell frå undersida (det er nesten ikkje klaring mellom skive og bunn / det ser ut som metallplata på undersida er inntrykk), slik at det er kast. Ser kastet når maskina går framover/bakover, då vandrer bremsekalipper fram og bak for å følle skiva). Korleis demontererar eg kassa der akselen for bremseskiva er festa? Det er ein del olje lekkasje som samlar seg opp under/ved bremsiskive, trur det er hydraul olje frå sving-sylender(e). Skal til å ta disse ut no.
2. Færdsbrems. Fyller på olje her, og pedal virker ok en stund, men så er olja borte. Ser ikkje lekkasje. Er det mulig å reparer dette uten å ta av boggier?
3. Sving-sylindere. Bakre bolter er to-delte, og dei ser ut til å "ete" seg nedover. Har dette problemet sammenheng med slakke (opp og ned) i leddet mellom traktor og vogn?
4. Ledd mellom traktor og vogn. Er det noe spesiellt å passe på når dette skal renoverast?
5. Cranab kran, front-stativ for klo. Etter mitt syn så vil det være bedre å lage et stativ slik at klo sitter på tvers framfor panser. Noen som har gjort liknande?
Har tatt av GV7'en for overhaling, og utskyt-sylinder. Bytta tettinger på nokre hjul, ny startmotor og bytta ut ein del brennte ledninger i dash-board.
Det finns vel ikkje verkstedshåndbok å kjøpe eller å kopiere?
Noen som har skjema for AC-unit

mvh johan



   TS
Rottne skotare
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).