Skotare

Teckniskt utnyttjande/TU

21 inlägg 6416 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Teckniskt utnyttjande/TU

HankTheTank  
#64806 Jag sitter i en 840.3. 44 sekunders stillestånd.... fan har du droppställning i hytten, eller äter du i farten?[/quote]

klart man äter i farten inte fan kan man sitta å drälla me nån matdosa å samtidigt stå still. man skär sönder maten när man stoppar i det i matdosan så man kan äta med sked $-) går bra när man har lite basvägs körnings. men även vid kort väg då får man ta nån tugga då å nån tugga då. men ibland så glömmer man av å äta när man har riktigt kort körväg då e man så inne i körningen så då hinner man inte äta heller :wink:

Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: Teckniskt utnyttjande/TU

skogsjan695xl  
#64809 Detta med matraster tycker jag är viktigt, har slarvat tidigare med detta och detta resulterar i att man är helt slut efter ett tag när man bara ska sitta och råå köra hela tiden, man måste ta lite matpaus iaf 15min.
Efter det att jag började med riktig mat i skogen ist för smörgås så har jag tappat 7-8 kg i vikt också och det är riktigt skönt faktiskt.
Så snälla ni, ta riktiga pauser ist för denna stress ätning.

Avatar Fallback

Re: Teckniskt utnyttjande/TU

HankTheTank  
#64811
skogsjan695xl skrev:Detta med matraster tycker jag är viktigt, har slarvat tidigare med detta och detta resulterar i att man är helt slut efter ett tag när man bara ska sitta och råå köra hela tiden, man måste ta lite matpaus iaf 15min.
Efter det att jag började med riktig mat i skogen ist för smörgås så har jag tappat 7-8 kg i vikt också och det är riktigt skönt faktiskt.
Så snälla ni, ta riktiga pauser ist för denna stress ätning.



Nu börjar vi komma lite väl utanför tråden men iaf när ja kör är det inte frågan om nå stress körning utan att man kör i ett lagomt tempo hela tiden och när man har lång kör väg så har man ju fan ca 15-30 min å äta på så man kastar ju inte i sig maten då ! och det här jävla smörgåsarna kunde man ju ta å mata räven me istället riktig mat ska det va presic så du påpekar. men allt är ju olika mellan person till person.

Användarvisningsbild

Re: Teckniskt utnyttjande/TU

Maldas  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64822 Kanske också ska tilläggas att matraster inte påverkar TU.

   TS
Avatar Fallback

Re: Teckniskt utnyttjande/TU

Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64984 Den dagen jag inte har tid att ta en matrast då ska jag byta jobb!
För övrigt så brukar vi ligga på dryga 90% i TU.

Avatar Fallback

Re: Teckniskt utnyttjande/TU

novis??  
#65005 med 44 s stillestånd pissar man väl i hytten? :surp: hua

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).