Skotare

Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

22 inlägg 16896 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

Absom  
#642885 Fick du till allt i framaxeln?
Sj har jag fått lite problem på min från 88
Finns de nån sprängskiss över bromshuset och diffen?

Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

Kse  
#642887
Absom skrev:Fick du till allt i framaxeln?
Sj har jag fått lite problem på min från 88
Finns de nån sprängskiss över bromshuset och diffen?


Jag ska kolla om jag har sprängskiss på det.

Vad är det för problem?

Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

Absom  
#642888 Gissar på lagerras som de ser ut på bromshuset. Har inte tordas utforska nå mer i det men ska göra ett ryck i helgen och riva

Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

Absom  
#643104 Har fått tag i denna men han hade inte specat vad delarna heter. Har du npn lista på dom?

Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

woodbear  
#698008 Hello, i have a old valmet 862K number 6125, had more than 33000 hours, i restore it because i want to work with it,so i am searching a partmanual Since weeks, very hard to find because i didn't suceed....
, it's possible to have some picture? or do you have a pdf? I can pay for it, i have no technicals pictures, it will help me a lot!!! Thank's to answer me!

Avatar Fallback

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

AKKAMAAN  
#698437 Here is a link to an owner's manual in Swedish. It seems to be for serial number 6221- so the book might include some upgrades that you do not have on your machine...

Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 , reservdelar, artikelnummer

woodbear  
#700267 Hello, thank you for the answer ,i have it but there is not so much picture and only simple pictures ,i need more informations how it's buid and i have to dismantel the front axe and to repair the brakes of the boggy, so i like to find some parts manual or pictures wich are clear ....If you have something i will be very interested...

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).