Vad arbetar ni med?

Svara  428 inlägg  157355 visn.  106 följer

Re: Vad arbetar ni med?

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#593557 Ja jag kanske också ska uppdatera lite.
I vintras fick jag klockan efter 25 års anställning där jag mest tillverkat läkemedelssubstanser på ett amerikanskt företag (i Sverige).

Otacksam som man är så sade jag upp mig veckan efter och började köra en fastbränslepanna på ett massa och kartongbruk.......och nu efter 8 mån lades ett varsel på 70 pers 🙃

D Brown skrev:Ja jag kanske också ska uppdatera lite.
I vintras fick jag klockan efter 25 års anställning där jag mest tillverkat läkemedelssubstanser på ett amerikanskt företag (i Sverige).

Otacksam som man är så sade jag upp mig veckan efter och började köra en fastbränslepanna på ett massa och kartongbruk.......och nu efter 8 mån lades ett varsel på 70 pers 🙃

Du vågade chansa på något nytt. 👍 Många som inte vågar och fastnar. Ut och sök direkt, bättre förekomma än förekommas. Lycka till.
Senast redigerad av Hema fre 01 nov 2019, 15:14, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

#593577 Lades varslet på bruket, eller din gamla arbetsplats 🤔

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Bax skrev:Lades varslet på bruket, eller din gamla arbetsplats 🤔

Jag är varslad nu på nya arbetet.

Men jag tror att jag sitter ner i båten än så länge.

Hade det inte vart för att man dragit på sig några miljoner i lån så hade några månaders arbetslöshet suttit rätt bra.
Sen vore det kanske frustrerande att ha tid men inte råd med projekt......lite som Emil och sockerdrickan :|

Användarvisningsbild

#593636 Fan va surt 😢

Användarvisningsbild

#593643 du får en fredags dunk i ryggen, för det där var inte roligt.
ta hand om dig och de dina..
:ymhug: :ymhug:
@D Brown
Senast redigerad av vinterrojarn fre 01 nov 2019, 20:21, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

#593647 I skogen..🌲🌳🌲🌳🌴😃

Användarvisningsbild

#593697 Fick ett "PM" om att någon hade gillat mitt föregående inlägg här... Vilket jag inte hade något minne av att jag skrev :lol: Kul att se att det har blivit lite förändring iallafall, i dagsläget så bedriver jag firman fullt ut med just trädfällning, trädbeskärning samt röjning. Där jag har fått åka lite överallt och träffat mycket duktiga och trevliga människor inom branschen! Samt utmanat mig själv och satt mig själv i situationer som jag helst hade velat slippa då det kändes för "tungt, jobbigt" men man kämpade på ändå och likt förbannat så fick man lön för mödan!

Trevlig helg på er :ymparty:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).