Socialt (mer om oss)

Bonde söker fru.

139 inlägg 70296 visningar 25 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

Uffe  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#296204
jonathanA skrev:Skulle man visa hur roligt det är när man har kört punktering ute i skogen med regn på tvären och kolsvart ute, lr när man står med armen i en ko med vriden livmoder i 25 minus på julafton, så hade nog en del tjejer hoppat av ;)

Håller helt med, sånt visar man inte upp förrän efter bröllopet! :grin:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

TimpaM  
#296290 Du e grym Jonathan! Enda anledningen till att titta.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#296309 Tackar :)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

skogsjan695xl  
#296398 Skitbra bonde söker i år. Synd bara inte min frus tremänning blev vald till gården.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Smålandshuggarn  
#296500 Varför ha en fjärde om hon redan har tre...!? :grin:

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

stektlök  
#296529 JonathanA for president.... ropen skalla mer brudar å skogsvagnar åt alla !
Jag tycker också det verkar bli en bra säsong även om jag saknar den blonda krullhåriga som åkte hem. Tror det var han Eriks brudgäng hon tillhörde :) men ho va säkert inte å rätta virket ! Å sånt genomskådar vi forumister lika fort som sur ved:)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#296552 Roligt att ni gillar programmet :)
kan meddela att sommaren varit rolig och händelserik :)

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

Tosca  
#296565 Är det inte jobbigt att ha en kamera efter sig vad man än gör?

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#296570
jonathanA skrev:Sebastian tyngdlyftaren är världens goaste kille och har en stor skogsfastighet och även han valtra/mowi
peter i Tanum kör oxå mowi :)


Såg ett reportage om honom i en tidning, tydligen gillar han inte att vinscha, han drar / bär hellre fram stockarna själv, på så vis får han lite extra styrketräning...

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

Dunken  
#297162 Kvällens program innehöll både riktigt roliga och en del tråkiga besked. Men Vad häftigt att Jonathan.s tjejer lärde sig köra grävmaskin :)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

sundelius  
#297165 Jonathan stilar med grävmaskin, blivande tv-klassiker :smile:

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Seb macahan  
#297174 Var det något jag missade med kvällens program. Första halvan så pratar Jonathan om att han mest går på utseende och vill ligga med en snygg tjej, senare i avsnittet förklarar han hur viktigt det är med personlighet och att man funkar tillsammans målet är o hitta en fru????????? Man måste väl inte välja ena sidan?
Har du blivit kär pöjk!!!??? Eller har någon tagit dig runt knuten o pratat allvar med dig. Eller kan det vara som jag misstänker att Tv kan få saker o ting o verka precis som dom vill? Eller som sagt: var det något jag missade mellan ungarnas tjat om läxor mellan jag sprang mellan kaffebryggaren läxbordet och tv soffan?

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#297180 Upplevde programmet likadant!
Jag fick mycket skäll, och kom till insikt varför jag hade sökt till programmet.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Seb macahan  
#297183 Det kändes lite så på tonen på den där Linda, det är väl inte hon som bakar bullar? Det hade vart en kul twist på programmet. Ja ja, du får nog stå ut med mer sjuka personer än oss på forumet kan jag anta när man visat nynan i tv. Hur som helst så måste jag erkänna att jag är lite smått avundsjuk (inte missunnsam) på din grävmaskin och ditt fina hus, det känns väldigt prydligt, eller gör man tokstädning innan produktionsbolaget kommer? Det enda jag sett att du missat är vredet på insidan av dörren (jobbat som låssmed och nu som snickare) så man är väl lite yrkesskadad. Snyggt o prydligt i alla fall. Jag har försökt intala min fru att bara för att jag driver byggfirma betyder inte det att vårt hem ska vara tipp topp, jag måste ju vara i skogen när jag är "ledig", hur tror du jag ska komma undan med det i framtiden?

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

sundelius  
#297195 Fanns inget lås över huvud taget. Hoppas du fixat det nu när halva sverige sett det. Ja alla behöver vi en käftsmäll då och då så vi fattar vad vi håller på med

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).