Socialt (mer om oss)

Bonde söker fru.

139 inlägg 70465 visningar 25 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Vedproducent  
#294416 Eller en Kisaved Kubik. Då blir det fruntimmer och ungar med en gång. Det vet jag av egen erfarenhet :wink:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

Xon  
#295590 Den yngre blonda killen från Småland.. Är han bara blyg eller socialt handikappad på allvar?

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

jannee  
#295602 Hypersmarta typer kan verka lite udda.
Alla kan inte vara bra på allt.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#295647 Erik från Småland är en väldigt vaken och social kille som kan värka lite tankspridd.
Han vinklas mycket!!
Pratade med honom i 40min idag, om brudar maskiner och köttförsäljning. Supergo kille

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Hammaren  
#295652 Min sambo blev hemskt avundsjuk på dina små hästar Jonathan :smile:

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#295714 Det är min brors döttrars leksaker, söta å roliga :)

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

alias  
#295915
jonathanA skrev:Det är min brors döttrars leksaker, söta å roliga :)


En ny version av "Hundtricket"?

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

özach  
#296143 han vart vist påkommen med fingrarna i kakburken.eller nånstans :geek: pussar mm :geek:

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

hayabusa 08  
#296145 Asså Jonathan, bara en lite fråga. Är du lika galen i verkligheten som du framställs i kvällens avsnitt? :)) :))



Obs, menar galen i positiv bemärkelse...

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

stektlök  
#296146 Fast vilken grabb hade inte / har inte gjort så på fyllan ? :)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#296148 Lite galen kanske man är ;)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Seb macahan  
#296157 He he he he!!!!!
Första avsnittet av programmet i mitt liv!!!! Kanske säger mer om mina tv-vanor än kvaliteten på programmet. Jaaadu Jonathan. Det är väl inte för intet som uttrycket en tupp i hönsgården tillkommit?
Jag kan absolut inte klandra dig i alla fall.....Vi är ju bara simpla kreatur i vår herres hage och vi liksom de flesta lyder under naturens lagar.
Hoppas det går bra för er, en tanke som slår mig som arbetat på en gård i hela mitt liv är: Det verkar rätt "chill" på gårdarna i Sverige nu för tiden. Kan inte brudarna vara med o skyffla lite skit o byta lite hydraulslangar. Åka runt o dricka pilsner vid havet o fika i trädgården är ju inte riktigt lantliv som jag känner det? Inte konstigt att stadsfolk inte vill satsa mer på glesbygden.......Ha det

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#296170 Produktionsbolaget vill bara hålla på med sånt mystrams.
Jag mockar koskit och byter hydraulslangar....

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Seb macahan  
#296179 Jo det har vi nog förstått, med ombyggnation av skogsvagn o dyl. (Internt på forumet) skämtar jag lite. Men ibland så tror jag att "stadsfolk" skapar sin bild av landet från det de ser o hör i media.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#296194 Skulle man visa hur roligt det är när man har kört punktering ute i skogen med regn på tvären och kolsvart ute, lr när man står med armen i en ko med vriden livmoder i 25 minus på julafton, så hade nog en del tjejer hoppat av ;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).