nutte skrev:inkazar skrev:nutte skrev:Nog vare lite skoj att den hette just så renaulten, å det är en otroligt fin bil du köpt, har själv kollat på scenic som "fin bil" men det märkliga är, att alla Mekaniker/reparatörer man pratar med säger att renault går sönder HELA tiden, pratar man med renault ägare så är dom skitnöjda?!?!?! så jag får test köra min Kangoon ett par månader innan ja bestämmer hur man ska göra;)
ja vet inte ja om kangoon är något att gämföra rättvist med, den ja kör 10-15 mil om dan i är seg att köra som tusan och har en över jäkligt hög ljudnivå, dock är det en 04a, du kanske har en nyare modell?
Bästa köp.. jadu, måste vara min ny införskaffade handsfree, vet itne namnet på den, men alla ja pratar med blir så chockade över att dom itne hör skotarn när ja pratar i den!
Sämsta då.. hmm... kanske en BMW 318, den havererade efter ett halvår, fast de är klart, man ska inte behandla en bil som ja gjorde med den, bakhjulsdrift+snöföre=död bil. nä ja kommer nog inte på nått som inte har levt upp till mina förväntningar, (kanske dom är för låga?)
KAngoonen är just en 04, 1.5dci 80hk, å ja vet inte om ja fått nått speciellt ex, för ja tycker den är pigg som fasen å går tyst?!?! Men så beror väl allt på va man jämnför med, å som nån sa, ju dyrare däck på en gammal bil sänker ljudnivån lite iaf, kan ju ligga nått i det åxå...
glömde säga att ja inte har skåpet heller bara ett flak, ja pigg, de kanske den är? har aldrig haft en bil i 80-90 hk klassen.
Jadu torparn, javet inte om skåp kangoona är nå rymligare än min, men att en 110kg, 190cm Daniel inte får plats speciellt bra i flak versionen kan ja intyga

Den där rampen för x-tra ljusen? är de något egentillverkat eller införskaffat? så grymt snodigt ut =)