Socialt (mer om oss)

Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

28 inlägg 13638 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94476 :lol: :lol: :lol:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Nolltax AB  
#94481 Måndagar är tunga dagar.....

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

totte  
#94497
Mangan skrev: :lol: :lol: :lol:


Instämmer, det var en riktig höjdare :grin:

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Nolltax AB  
#94522 Säg som det är.
-Jag saknar fantasi. Vad vill Du att vi skall göra?

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

plutten  
#94531 Föreslå en IKEA-resa! Brukar för det mesta resultera i både det ena och det andra :wink:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94543 Laga mat.

Spelar väl ingen större roll vad men gärna hennes favoriträtt förstås!

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Torparn79  
#94601
plutten skrev:Föreslå en IKEA-resa! Brukar för det mesta resultera i både det ena och det andra :wink:

önskar du livet ur vår käre vän och medlem..?? ;)

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

M_M  
#94625 Jag funderar iaf på att köpa en cykel till min "tant" när hon snart fyller 30. :-bd
En svart Skeppshult Soft med 8 växlar.
Inte gratis. :((

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

totte  
#94627
M_M skrev:Jag funderar iaf på att köpa en cykel till min "tant" när hon snart fyller 30. :-bd
En svart Skeppshult Soft med 8 växlar.
Inte gratis. :((


Nä förmodligen inte helt billig, men säkert värd sitt pris och garanterat en succépresent (förutsatt att hon gillar att cykla förstås). Billiga cyklar är nästan aldrig prisvärda, efter en sommar så racklar alla lager.

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94640 Fast gillar din "tant" att cykla, så borde hon väl vara värd en betydligt bättre cykel än en sketen Skeppshult med navväxel. Varför inte en 27-växlad hybrid istället. Mycket mer cykel för pengarna om du frågar mig.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94645
M_M skrev:Jag funderar iaf på att köpa en cykel till min "tant" när hon snart fyller 30. :-bd
En svart Skeppshult Soft med 8 växlar.
Inte gratis. :((


Passa dig, hon kan ta illa upp och se presenten som en pik om att hon är fet och behöver gå ner i vikt... :lol:

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

M_M  
#94649
Niking skrev:Fast gillar din "tant" att cykla, så borde hon väl vara värd en betydligt bättre cykel än en sketen Skeppshult med navväxel. Varför inte en 27-växlad hybrid istället. Mycket mer cykel för pengarna om du frågar mig.
/Niklas

Gillar och gillar.... Cykeln blir ett transportmedel t.ex till och från jobbet, då hon inte tagit körkort. Då duger nog Skeppshulten bra, dessutom gillar hon den. Men tack för tipset Niking! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

fertooos  
#665591 Hej. Ingenting alls dyker upp? Jag har en idé, men det beror på hur relevant det är. I allmänhet finns det en "sak" Kamagra Schweiz bestellen. Med rätt inställning till användningen kommer din fru att minnas länge sin födelsedag. Denna "sak" är helt säker, om du har några frågor kommer webbplatsen att förklara allt för dig.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).