Socialt (mer om oss)

Bokföringsprogram

33 inlägg 19156 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Bokföringsprogram

Peteflamingstar  
#334544 Kanske beror på vad man skaffar programmet via för bank, jag har Swedbanks bokföringspaket "Bättre affärer" för enskild firma, där Speedledger ingår för typ 125+moms/månad (inkl fri support). Då kan jag göra resultat-/balansrapporter, momsrapporter osv. Kan nog upprätta godkända bokslut också, även om jag tar hjälp med just den biten. Tycker inte att det är dyrt då jag har firman som mitt arbete, kanske annat om man "bara" har lantbruksfastighet med några enstaka kontohändelser per år.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Bokföringsprogram

bol  
#446810 Nån som har erfarenhet av BL Bokföring (http://www.blinfo.se/) ?

En bekant som är redovisningskonsult rekommenderade det tidigare, men har inte läst nåt om det här på forumet.

Molnvarianten kostar 79:-/månad och för en "hårt" program på egna datorn ligger det på 99:-/månad (ink. moms).

Användarvisningsbild

Re: Bokföringsprogram

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#446833 Har gått över från Visma enskild firma till Visma eEkonomi. Lite för dyrt för mig nu men är optimist! Fast skälet är förstås att få allt i "molnet" och kunna koppla till banken.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).