Socialt (mer om oss)

upprop / intresse för sommarträffen

35 inlägg 11508 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#78165
Skotartjejen skrev:Hmmm, Thunborg har minne som en guldfisk , min far har födelsedag just det datumet :roll: . Men vi får väl ha födelsedagskalas innan vi åker upp till dig 8) .

Och grattis till väntat storkbesök, hälsa Tösen från mig.


tjena "skotartjejen" , hur ska jag kunna veta allt på denna jord? ..du och jag måste nog :)] mera ..puh!

men var nu inte elak på den där "Thunborg" , för han är ju fullbokad nu ... det blir nog bra , (vi har redan pratat om det som kallas "kvalitetstid" ) :-bd

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

totte  
#78189
Skotartjejen skrev:Hmmm, Thunborg har minne som en guldfisk , min far har födelsedag just det datumet :roll: . Men vi får väl ha födelsedagskalas innan vi åker upp till dig 8) .

Och grattis till väntat storkbesök, hälsa Tösen från mig.


Du får väl ta med farsan upp så blir det ett sjuhelsickes födelsedagskalas :lol:

Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

Skotartjejen  
#78267 :lol: :lol: :lol: Jo du Totte det skulle vara nått det.

"spindeln" behöver inte vara orolig :grin: , har redan snackat med farsgubben så han vet vad som gäller 8) . Han får bli firad innan vi drar iväg hem till dig.

Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#78609
Skotartjejen skrev::lol: :lol: :lol: Jo du Totte det skulle vara nått det.

"spindeln" behöver inte vara orolig :grin: , har redan snackat med farsgubben så han vet vad som gäller 8) . Han får bli firad innan vi drar iväg hem till dig.


Det är bara att "känna lugnet" B-) .. men det var ju inte min tanke att sabba födelsedagen ^:)^

vi får ta en egen liten fest när jag besöker sörmland nästa gång , ..och det blir troligtvis före detta "infernot"
och jag lovar att ha med en tårta ...en stor j-vla smörgåstårta ... för om "thunborg" är närvarande så är det bra med mycket ..och god mat :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

Jerrka  
#78613 Jag kan tänka mig att komma.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).