Socialt (mer om oss)

Festfixartråden

2 inlägg 1120 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Festfixartråden

Skogstomte  
#71535 Jag hittar inget på forumet om tips till festfixning :ymparty: , så jag drar väl igång en egen tråd. Skriv om vad som brukar funka, vad som inte funkar, tips på mat =p~ , drycker 8-} , aktiviteter. Gärna lite galna grejor som inträffat 🤡 . Helt enkelt, allt för en lyckad fest!



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Festfixartråden

Ulf  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#71644 Receptet till en lyckad fest, är nog lite beroende på i vilken ålder i livet man befinner sig i..

En fest i unga år var lyckad, om man var tvungen att fråga polarna dagen efter, om man hade haft roligt kvällen innan. Ett lyckat partaj då var: alkohol, hög musik, galanta damer med ett promiskuöst leverne(önsketänkande :roll: ) och ett allmänt brölande alfa-hanne betéende för att visa sin plats i flocken..

Nu mera, med en högre ålder och (lite mer) visdom, så kan en fest vara lyckad utan spirituosa drycker..Det viktiga är sammankomsten och umgänget med människor man trivs och har roligt tillsammans med..
Det spontana är alltid det roligaste..
En personlig reflektion..
MvH. Ulf

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).