Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11289 inlägg 2309554 visningar 391 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Bernt S  
#528188 Detta kom på posten, kurs om en vecka.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

JensSkoog  
#528324 Nya röjselen till Stihl.

Ska bli spännande att testa, när jag bara har fattat hur
jag tillpassar den till min fysiska ruin av en kropp :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#528520 En kompis far sålde en liten vagn med både 3-vägstipp och högtipp. Varför finns inte högtipp till ATV?

När jag kom hem saknades det dock en liten vital sak och jag hade kört 3-4mil... :-w


Ibland är blocket en björntjänst för den som försöker hålla i pengarna. Fann denna makapär till vinsch.

Kommer nog göra sig bra i både gallring och min ravin.

Fann även draget tursamt nog liggandes bara 1km från huset. 👍 \:d/ :-bd :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

svampbob  
#528559
svampbob skrev:Det var så här jag hade en Vimek 610 skotare och sedan köpte jag Vimek 404 skördare och det var den skördaren som hade gått som Vimek Duo prototyp. När jag köpte skördaren så var den helt återställd till skördare. Nu blev det som enligt ovan byte till en Vimek 610 SE. När det dök upp en nästan ny och välvårdad 610 SE så kunde jag inte motstå att byta upp mig till en skotare med nya knappar 😀


Nu i helgen har det varit premiärkörning med nya skotaren och visst känns det att jag har bytt upp mig och jag har inte ångrat mig en sekund. SE lär ska vara en ännu större förbättring på skördaren så plötsligt är jag sugen på att byta skördare också. Nej nån måtta på dårskapen får det vara.

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

hfab  
#528560 Byt upp dej du 👍 Sen ringer du mej då du kommit på att tiden inte räcker till 😉

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

svampbob  
#528562
hfab skrev:Byt upp dej du 👍 Sen ringer du mej då du kommit på att tiden inte räcker till 😉


Ja det är lite löjligt med en hel gallringsgrupp och bara hinna köra några timmar på helgerna. Fast jobbade jag inte hela veckorna så skulle jag ju inte ha råd med helgarbetet =))

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#528615 Du får anställda någon. :)

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

hfab  
#528625
Hema skrev:Du får anställda någon. :)
Det var nog lite det jag syftade på

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

hemhuggare  
#528628 Har man fungerande grejer så man kan köra och göra det man har tänkt de där timmarna så blir resultatet ändå bättre än att hålla på hela helgen och skruva med gammal skit och och när söndagskvällen kommer är det ändå inget producerat

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#528630
hfab skrev:
Hema skrev:Du får anställda någon. :)
Det var nog lite det jag syftade på

Ahh du menade så, vi får låta fröt gro. Tålamod, så kommer nog det där samtalet. :)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

TrioBrake  
#528667 Mcculloch 10-10!

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Erre  
#528668
TrioBrake skrev:Mcculloch 10-10!
IMG_20181015_211457.jpeg

Jäklar vad du handlar på dig.
Näste storsamlare här på forumet kanske? :-b :d

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

TrioBrake  
#528670
Erre skrev:
TrioBrake skrev:Mcculloch 10-10!
IMG_20181015_211457.jpeg

Jäklar vad du handlar på dig.
Näste storsamlare här på forumet kanske? :-b :d
Eh! Är bara uppe i 16-17 sågar än så länge ;)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

sundelius  
#529028
När jag ändå var i handlartagen blev det ytterligare stopp och lite nya batterimaskiner
Har tröttnat på att söla med dunkar så idag drog jag på Swedol dagen och inhandlade en liten tank

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Husqvarna 550xp  
#529041 Stihls Advance X-FLEX Skydds byxor.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).