Socialt (mer om oss)

får värk!

5 inlägg 2035 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

får värk!

dexter  
#67517 på baksidan va låren, från rumpan och fram till knäväcken. körde lite extra åt en kompis och kände hur de börja komma. ibland kan man fan inte sitta ner.. nån som har haft nåt liknande? eller kanske vet va de kan beropå



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: får värk!

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#67520 Du kanske är så otroligt otränad att du fått träningsvärk av att sitta :shock: :mrgreen:

Nej men det kanske beror på dålig blodgenomströmning, dålig stol kanske?
Prova stretcha ordentlig, det brukar hjälpa mig när jag har ont i bakbenen :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: får värk!

dexter  
#67541 tvivlar på de är stolen, har sutti i en gammal ösa 280 och en 1110 som bara har gått 4000 timmar. och samma värk =/

   TS
Avatar Fallback

Re: får värk!

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#67544 iscias, eller hur det stavas, har det själv, ska vara en kota som hamnat snett eller så å klämmer åt nerven... å det kan bero på maskinkörningen, att man klivit snett, hoppat ur en maskin eller i princip vad som helst, detta enligt min sk läkare som undersökte mej, å vad ska man göra? tydligen inget elnligt läkaren, det kan sköta sej självft men bäst är tydligen att gå mkt,
enligt andra "källor" så träna å strecha rygg, det har gjort mitt bättre iaf....

Avatar Fallback

Re: får värk!

dexter  
#67545 okej, får testa. de kan ju inte bli sämre hehe

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).