fre 10 jun 2022, 18:58#760469
Håller helt med Erre. Alla ni som varit ett stöd under åren och som hör av er nu, det värmer bra. Tråkigt att det blev så här men jag hade nog varit med lite för länge, tappat sugen lite, och när det då blev lite på tvärs med ledningen så var det dags att kliva av och hoppas att det kommer nya förmågor med fräscha krafter.
Kan bara också säga att inte ligger jag sömnlös och grubblar över alla dom gnällspikar som inte orkat begripa att det måste finnas gränser för hur och vad man får uttrycka på ett sånt här forum. Framför allt den sorten som betraktar varje inskränkning som censur och ett personligt angrepp.
Allra värst är såna som framhåller sin egen saklighet och opartiskhet när de saluför sina helt ogrundade ytterlighetsåsikter och sen betraktar varje moderator som gjort något som en personlig fiende som måste nedgöras med hån, oförskämdhet och fula debattknep. Rör mig inte heller i ryggen, men är faktiskt ofta djävligt svåra att hantera på ett forum.
Till alla ni som gnällt under åren över modereringen, hör av er till ägarna och fråga om ni får bli moderatorer. Gör det bättre själv sen om ni mot förmodan blir anlitade,
Det är i alla fall rätt skönt att nu kunna välja bort att läsa den värsta smörjan. 😎 😀
2CVtrac (1951-2012), Homelite ZIP-6 (1960), Homelite SXL-12 (1964), Brumi tvåhjulstraktor (1965), Bolens jordfräs (1968), Gilson 55257 (1981), Jonsered 621 (1972), Jonsered 520 SP (1984), Partner 4200 (2007)