Socialt (mer om oss)

Vad händer med alla moderatorer?

102 inlägg 21286 visningar 23 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

tallen100  
#760795
isteskog skrev:Har för mig att Fredrik skrev att han valde att avsluta själv! Finns nog i någon tråd.....

Har jag oxå för mej att han skrev.
Men tydligen blev han permanent avstängd, han har lagt ut en video nyligen på Youtube där han förklarar saken....

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

isteskog  
#760797 Såg den idag! Vi har ju lite kontakt via tuben och när vi träffas på "stan" 😉 Han kommer nog inte tillbaka även om han skulle få nåden igen.....

Användarvisningsbild

Re: Vad händer med alla moderatorer?

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#760799 Det är ju ändå bäst för alla!😊

Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

tallen100  
#760800 Vilken tur att du kan tala för alla då 👍
Men tyvärr har du nog missuppfattat vad jag tycker iallafall. Men men, även solen... o.s.v. 😀

Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

isteskog  
#760802 Man ska inte döma "Vinterröjarn" för hårt! Det är i grunden en snäll och hjälpsam kille. Nu hjälper han folk på sin sida i tuben istället..... 👍

Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

tallen100  
#760803 Röjarn var Rak, rolig, hjälpsam, kunnig, och snäll, det är inte alla som besitter dom egenskaperna, så det klart det sticker i ögonen på vissa😊

Användarvisningsbild

Re: Vad händer med alla moderatorer?

Arvid0  
#760804
isteskog skrev:Man ska inte döma "Vinterröjarn" för hårt! Det är i grunden en snäll och hjälpsam kille. Nu hjälper han folk på sin sida i tuben istället..... 👍


Precis, så varför detta snyftande och ältande? Han vill inte ens vara här, han är inte välkommen och alla som vill kan nå han på andra sätt. Let it be som dom sa

Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

isteskog  
#760805 Snyftande och ältande får stå för dig, Arvid! Det kom upp frågor angående som jag och andra svarade på. Du kan ju prova att scrolla förbi om det inte behagar dig det som skrivs. Det brukar jag för det mesta göra om det är ointressant för mig 😉

Användarvisningsbild

Re: Vad händer med alla moderatorer?

Arvid0  
#760810
isteskog skrev:Snyftande och ältande får stå för dig, Arvid! Det kom upp frågor angående som jag och andra svarade på. Du kan ju prova att scrolla förbi om det inte behagar dig det som skrivs. Det brukar jag för det mesta göra om det är ointressant för mig 😉


Jo men man vet ju inte som t ex i denna tråd om det är ointressant förrän det är för sent. Jag kan starta en tråd åt er "vi som dyrkar vinterröjarn" så är det lätt för mig med flera att scrolla förbi och de som vill kan ösa superlativ och kondoleanser. Borde väl gagna alla inblandade?

Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

tallen100  
#760811 du hittar ändå snart nåt nytt att reta dej på 😊

Avatar Fallback

Re: Vad händer med alla moderatorer?

isteskog  
#760815 Känns som lite onödigt det att jobba i onödan, det måste väl vara lättare att scrolla vidare till trådar man finner intressantare.... 🤣
Vi andra som klarar av att läsa om vad som händer i denna tråd även om "Vinterröjarn" var ett sidospår scrollar på som vanligt om det är ointressant. Därmed avslutar jag debatten om ev hyllningar och scrollande i denna tråd. Det löser sig nog med moderatorerna hoppas jag!
Scroll på dig, Arvid..... 😉

Användarvisningsbild

Re: Vad händer med alla moderatorer?

Huggar Herman  
#760897
tallen100 skrev:
isteskog skrev:Har för mig att Fredrik skrev att han valde att avsluta själv! Finns nog i någon tråd.....

Har jag oxå för mej att han skrev.
Men tydligen blev han permanent avstängd, han har lagt ut en video nyligen på Youtube där han förklarar saken....


Jag kollade på den videon och han bör nog hålla sig till det han kan. (Skruva på maskiner som jag har förstått det.)
Det här med yttrandefriheten har han totalt missuppfattat och bör kanske ligga lite lågt med att uttala sig om.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).