Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

12877 inlägg 2819009 visningar 198 följer Svara, dela mm...   

Re: Dagens prestation

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#681567 Då var helgens begivenhet klart, bara tvätta o lagra tills våren

Swedish Forestry Expo 2021 på Solvalla

tallen100  
gnisten83 skrev:Då var helgens begivenhet klart, bara tvätta o lagra tills våren

Där har du att tvätta ändå till hjul🎅

Användarvisningsbild

fendt311  
HannuRöj skrev:Startade en ny röjningsuppdrag i dag.
Jag var så trött efter i gårdagens prestation, vindfällhuggning med 550, att röjning kände nästan lätt.😁
Ville inte köra ut virket i helgen, smala vägen går mellan en hus och bastubyggnad.

Oj. Ser tätt ut.😲 Blir en hel del jobb med den röjningen. Bra att du har inställning att det är lätt.👍😊

Användarvisningsbild

fendt311  
#681641 Tallen100 har rätt. Men är du säker på att alla dessa hjul är dina? Är däck för en taxi rörelse.😊

Användarvisningsbild

Älgfoderodlare  
gnisten83 skrev:Då var helgens begivenhet klart, bara tvätta o lagra tills våren

För egen del så gör jag inte så mycket nu "gnisten83", när (h)Julen står för dörren !

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
fendt311 skrev:Tallen100 har rätt. Men är du säker på att alla dessa hjul är dina? Är däck för en taxi rörelse.😊

Att ha 4 bilar o 2 boggisläpar i familjen är väl normalt? 😉

Användarvisningsbild

halvproffs  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
gnisten83 skrev:
fendt311 skrev:Tallen100 har rätt. Men är du säker på att alla dessa hjul är dina? Är däck för en taxi rörelse.😊

Att ha 4 bilar o 2 boggisläpar i familjen är väl normalt? 😉

Helt normalt! En annan har ju för lite. 3bilar, ett boggiesläp och en enaxlad släpvagn 🤔 .
Som tur är så används inte Mercan och den enaxlade släpvagnen på vintern så där kommer jag undan.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).