Torbjörn Johnsen skrev:Snyggt! Ser att du strölagt planken på högkant. Blir nyfiken på varför
Hema skrev:Mangan skrev:De fick inte kontakt med bilens elektroniska styrenhet för att kontrollera avgasreningen, så då blir det underkänt! 👍
Älska stelbent byrokrati, men hoppas det löser sig enkelt.
Hema skrev:Vad är det för vagn du kör med?
Mangan skrev:Hema skrev:Mangan skrev:De fick inte kontakt med bilens elektroniska styrenhet för att kontrollera avgasreningen, så då blir det underkänt! 👍
Älska stelbent byrokrati, men hoppas det löser sig enkelt.
Haha, jagringde idag och de hade reddan ändrat i protokollet. Detta var den första rena elbilen för den nyanställde, de trodde det var en hybrid (som även har en förbränningsmotor).
På elbilar skall de inte ens koppla in OBD.
machonisti skrev:Torbjörn Johnsen skrev:Snyggt! Ser att du strölagt planken på högkant. Blir nyfiken på varför
Har sett det hos en del gubbar och testade själv. Har rum mycket virke per varv, sen är det väl meningen att virket inte drar sig i 5 tumsriktningen. Lättare att korrigera 2 tumsriktningen under byggprocessen. Vissa varv är liggande beroende på mängd och dimension.
ananders skrev:Idag fick jag äntligen ihop hydraulsystemet på skogsvagnen och vilken skillnad det blev. Nu behöver jag inte varva upp motorn till mer än 1000 - 1100 varv.
Hema skrev:ananders skrev:Idag fick jag äntligen ihop hydraulsystemet på skogsvagnen och vilken skillnad det blev. Nu behöver jag inte varva upp motorn till mer än 1000 - 1100 varv.
Måste missat dina inlägg i frågan, men lite kortfattat, vad var knas?
ananders skrev:Hema skrev:ananders skrev:Idag fick jag äntligen ihop hydraulsystemet på skogsvagnen och vilken skillnad det blev. Nu behöver jag inte varva upp motorn till mer än 1000 - 1100 varv.
Måste missat dina inlägg i frågan, men lite kortfattat, vad var knas?
Det har inte varit något knas mer än att tiden har varit en bristfaktor. Köpte en hydraultank och pump i vintras.