Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14502 inlägg 3585062 visningar 220 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Dagens prestation

Hema  
#504073
Mangan skrev:Lyckades återigen kämpa mig under 40 min på 10km löpning. Seedningslopp inför Göteborgsvarvet.

Kanske inte är så gammal ändå... :lol:

Bra jobbat!

Själv har jag precis lagat mitt andra varma mål mat idag, sedan jag legat med feber i tre dagar. Så dag fyra är mycket bättre. :) Dock löjligt klen..

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

JensSkoog  
#504083
Hema skrev:Själv har jag precis lagat mitt andra varma mål mat idag, sedan jag legat med feber i tre dagar. Så dag fyra är mycket bättre. :) Dock löjligt klen..

Usch - det hördes tråkigt ut.
Du får krya på dig :-bd

Avatar Fallback

Re: Dagens prestation

80-90  
#504084
Mangan skrev:Lyckades återigen kämpa mig under 40 min på 10km löpning. Seedningslopp inför Göteborgsvarvet.

Kanske inte är så gammal ändå... :lol:

Helt otroligt gott jobbat !!!

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#504086
80-90 skrev:
Mangan skrev:Lyckades återigen kämpa mig under 40 min på 10km löpning. Seedningslopp inför Göteborgsvarvet.

Kanske inte är så gammal ändå... :lol:

Helt otroligt gott jobbat !!!

+1!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Dagens prestation

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#504090
Hema skrev:Själv har jag precis lagat mitt andra varma mål mat idag, sedan jag legat med feber i tre dagar. Så dag fyra är mycket bättre. :) Dock löjligt klen..


Skönt! När man ligger själv och är så trött att man inte orkar fixa mat blir man bara ännu tröttare! :D

Avatar Fallback

Re: Dagens prestation

tallen100  
#504096 Än värre är det när man är så trött så att man inte orkar gå och lägga sej :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

totte  
#504104 Minns hur min far, efter en riktigt jäklig dag på jobbet, låg på sängen och skrek: "Jag orkar inte ligga"!

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

sundelius  
#504135
totte skrev:Minns hur min far, efter en riktigt jäklig dag på jobbet, låg på sängen och skrek: "Jag orkar inte ligga"!

Den meningen tror jag vi hört lite till mans :wink: :lol:

Avatar Fallback

Re: Dagens prestation

bdulf  
#504168 Skottat kojtaket. Värsta snövintern på många år. Spaden är en bra referens.

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

halvproffs  
#504183
sundelius skrev:
totte skrev:Minns hur min far, efter en riktigt jäklig dag på jobbet, låg på sängen och skrek: "Jag orkar inte ligga"!

Den meningen tror jag vi hört lite till mans :wink: :lol:


Kan du utveckla det där lite. Jag förstår inte vad du menar med det Sudden. Har själv aldrig hört det. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

Kallkällene  
#504254
kört ihop lite ris efter en liten avverkning jag gjort åt en Norsk sommarstuge ägare.

Avatar Fallback

Re: Dagens prestation

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#504263 "lite" ris....

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

Kallkällene  
#504265
Mangan skrev:"lite" ris....
ja, blev 6 lass och det är en liten kärra, "norsken" skulle komma till helgen och dra ihop å elda allt men jag hjälpte honom lite på traven.

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

benestad  
#504996 Sista lasset massaved

Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

benestad  
#505024 Ja för denna säsongen

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).