Men hallådär, har du varit här och cyklat utan att få sällskap, de måste vi ju ändra på

Tja, vi gör ju kanske inte sådär jättemycke reklam för oss om man säger så

Mickev skrev:Ahh... en trevlig GF dedär du har.
Men hallådär, har du varit här och cyklat utan att få sällskap, de måste vi ju ändra påAlltid roligare om man är fler. Du får säga till nästa gång så ska iallafall jag göra dig sällskap. Det är lite lustigt, jag har nog aldrig lyckats cykla där ensam, varje gång man farit dit "oannonserat", typ efter jobbet några timmar eller så, så möter man alltid nån bekant där.
Tja, vi gör ju kanske inte sådär jättemycke reklam för oss om man säger såVi satsar istället på att försöka hålla bra standard på lederna så ev besökare ska känna sig nöjda. Men det ska ju kommas ihåg att det ligger ju inte massa pengar bakom bygget. De mesta kommer från sponsorer man tigger till sig och sedan ideelt arbete. Sedan har vi ju fördelen att vi som är där och jobbar har väldigt spridda yrken, lättare att få kontakter för sponsring då.
Axl skrev:Kul att det fanns fler cyklister här.Jag kör på en Azonic. Har mest blivit cykling i åre och gesunda men är sugen på att pröva vallåsen också. Hafjell utanför Lillehammer kan också rekomenderas.
Åker ni skidor också?