Socialt (mer om oss)

Påminn mig om att

32 inlägg 7013 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Påminn mig om att

Camaro1969  
#729022 Tack för det, hade tänkt skriva lite kompletterande som att man bör bete sig på forumet,
Ber om ursäkt för min kontring..

Apropå min fråga så var det med tanke på att man kan ha ett vänligt bemötande trots att man inte går kunden tillmötes.
Typ som att anders på traktorservice tar sig tiden att prata med någon trots att denne handlat på helt annat ställe.
MEN pratet kan ju gå i stil med, javisst har den korrekt lyftkraft vid 200 bar, men broschyren visar tyvärr fel med 20 bar, vi ska bättra oss bla bla bla..

Det var jussom oklart :)

Och jag fick ett väldigt bra intryck av Anders när jag träffa han häromveckan på mässan i ljusdal…

Elmia
Avatar Fallback

Re: Påminn mig om att

nilsszzon  
#729031 nix inte oklart alls camaro. Anders svarade på mina frågor och tog sig tid som du skriver ovan " Typ som att anders på traktorservice tar sig tiden att prata med någon trots att denne handlat på helt annat ställe." exakt så var det i mitt fall och det står tidigare i tråden för de läskunniga.
du läser inget om att "ÅF tog till sig av vad jag sa men ansåg att jag fortfarande hade fel...."

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).