tis 07 jan 2020, 17:50#605333En enkel fråga, är nån annan på väg och skida Vasaloppet denna vinter?
Socialt (mer om oss)
Sfo medlemmar på Vasaloppet?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
tis 07 jan 2020, 18:40#605345Jajamän!
Trodde alla skogsmänniskor åkte skidor.
Det hör som ihop.
Lite tråkigt skidföre men rullskidor fungerar ju finfint med bara vägar.
Vi får hoppas det kommer en köldperiod och några rejäla snödumpar över Sälen-Mora. Annars får de nog köra ut ganska mycket snö i år. Krisen kan väl vara över myrarna men kanske går att bruka Cykelvasans vägar?
Trodde alla skogsmänniskor åkte skidor.
Lite tråkigt skidföre men rullskidor fungerar ju finfint med bara vägar.
Vi får hoppas det kommer en köldperiod och några rejäla snödumpar över Sälen-Mora. Annars får de nog köra ut ganska mycket snö i år. Krisen kan väl vara över myrarna men kanske går att bruka Cykelvasans vägar?
tor 27 feb 2020, 13:58#627927Nu börjar det dra ihop sig
bänkad på bussen ned till åbo för kvällsfärja över.
Som vanligt har det inte blivit så mycket träning. Varje år har jag sagt att nästa gång ska det tränas mera före men det blir mindre
årets saldo är 3 mil på skidor
bänkad på bussen ned till åbo för kvällsfärja över.Som vanligt har det inte blivit så mycket träning. Varje år har jag sagt att nästa gång ska det tränas mera före men det blir mindre
TS
Re: Sfo medlemmar på Vasaloppet?
sön 01 mar 2020, 20:56#628608
Kom du i mål?
plax skrev:Tackar, tyvärr ser nog prognosen ganska dålig ut20 mm nederbörd på söndag och värsta perioden mellan kl 7 och 11 😈
Kom du i mål?
Arbete renar själen, blodet och sinnet
Di säg att bjärn o järv fatter tycke för varann om månen står full i juli månas siste vecka, o avkomma blir en bjärv. Ett sint å plåget djur. Bortstött från de sina, tror den sig vara en människa och lär sig gå på två ben.
Di säg att bjärn o järv fatter tycke för varann om månen står full i juli månas siste vecka, o avkomma blir en bjärv. Ett sint å plåget djur. Bortstött från de sina, tror den sig vara en människa och lär sig gå på två ben.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar