Socialt (mer om oss)

Dagens bästa

6 inlägg 2154 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Dagens bästa

svampbob  
#605004 Perfekt start på morgonen. Vi skulle behöva en Ricky även här i Sverige.

https://twitter.com/i/status/1214059695339712512



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens bästa

halvproffs  
#605016 Börjar kunna se lite igen. Vaknade häromnatten att som jag trodde fått ett skräp i ögat. Till slut blev det akuten men läkaren såg inget skräp så.det blev en antibakteriell salva. Idag ser jag med ett öga iaf. Svårt att hitta rätt bokstav i telefon när jag skriver. Pust måste vila nu.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bästa

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#605022 Ricky Gervais rules! Han totalsågade hela skiten. Mkt roligt.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bästa

sundelius  
#605035
halvproffs skrev:Börjar kunna se lite igen. Vaknade häromnatten att som jag trodde fått ett skräp i ögat. Till slut blev det akuten men läkaren såg inget skräp så.det blev en antibakteriell salva. Idag ser jag med ett öga iaf. Svårt att hitta rätt bokstav i telefon när jag skriver. Pust måste vila nu.

Krya på dig 🤗

Användarvisningsbild

Re: Dagens bästa

halvproffs  
#605063
sundelius skrev:
halvproffs skrev:Börjar kunna se lite igen. Vaknade häromnatten att som jag trodde fått ett skräp i ögat. Till slut blev det akuten men läkaren såg inget skräp så.det blev en antibakteriell salva. Idag ser jag med ett öga iaf. Svårt att hitta rätt bokstav i telefon när jag skriver. Pust måste vila nu.


Krya på dig 🤗


Jo tack det ska jag göra. Knepigt hur det kan bli ibland. Har haft ont i ett knä minst ett år. Nu dom senaste dygnen har knät blivit mycket bättre. Finns hopp för gubben än!😊

Användarvisningsbild

Re: Dagens bästa

sundelius  
#605102 Våga inget annat :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).