Socialt (mer om oss)

Nu jävlar ska ja ner några kilo...

190 inlägg 69439 visningar 25 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nisse  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#146890
dexter skrev:Fysisk aktivitet me frugan


Men om man inte gillar att städa då..?'

/Nisse

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#157414 Hittade nya tips http://gbr.garmin.com/winter-training/s ... plans.html
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Naders  
#157428 Alltid lite roligare att träna om det innebär ett inköp av ny "gadget" :grin:

För övrigt skulle det kanske kunna ge lite inspiration. :???:

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#157444 Jag har en app i telefonen som hjälper till me peppningen numer;)... Endomondo heter den, å via den appen är mina bekanta å vänner kopplad, så man "tävlar" lite mot dom, ser karta, distans, medelhastighet osv å den har peppat mej, så nu har ja väldigt mkt bättre kondis;), vikten har gått ner en del med, men ska ner mera...
Ska börja gymma nu i början av feb få se om det hjälper till lite med;)...

   TS
Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166043 Hehe.... Nu händer d saker här;)... Receptet på ett lyckat gå ner i vikt tips blev följande...

Sparka ut kärringen, å hon tog me Tv jäveln... Å då bestämde ja mej för att inte skaffa ny förrens ja gått ner 10 kg... Å utan tv så har ja tränat var å varannan dag, för va ska man göra när man inte har nån tv?;)... Så nu på 2 månader har ja gått ner 10 kg utan att ändra matvanorna;) å pigg som fasen känner ja mej:)...
Så eftersom det gått så jävla bra så har ja bestämt mej för minus 10 kg till innan det kommer in en tv igen;) Ja kan dock komma att ändra matvanorna lite till de bättre under tiden, Men ja vill ha mat har ja kommit på;)

Over änd out;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166050
nutte skrev:Jag har en app i telefonen som hjälper till me peppningen numer;)... Endomondo heter den, å via den appen är mina bekanta å vänner kopplad, så man "tävlar" lite mot dom, ser karta, distans, medelhastighet osv å den har peppat mej, så nu har ja väldigt mkt bättre kondis;), vikten har gått ner en del med, men ska ner mera...
Ska börja gymma nu i början av feb få se om det hjälper till lite med;)...


Den kör jag med, hur bra som helst som peppning för träning, vem vill ha en tom kalender?

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166085
nutte skrev:Hehe.... Nu händer d saker här;)... Receptet på ett lyckat gå ner i vikt tips blev följande...

Sparka ut kärringen, å hon tog me Tv jäveln..


Tråkigt med kärringen, bra att hon tog TV:n. NU har du mycket tid över!

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166091
Mangan skrev:
nutte skrev:Hehe.... Nu händer d saker här;)... Receptet på ett lyckat gå ner i vikt tips blev följande...

Sparka ut kärringen, å hon tog me Tv jäveln..


Tråkigt med kärringen, bra att hon tog TV:n. NU har du mycket tid över!


Tråkigt å tråkigt, Nu kan man ha flera kärringar om man vill;)... men ja, Nog äre skillnad utan tv, då går ja hellre ut å springer, går eller gymmar på kvällarna, märker att tvn tog mkt tid förut, Men nu har man fått in rutinen me att komma ut å träna å jag saknar den inte ens... Vi får se hur det ter sej i fortsättningen;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166092
Uvskogen skrev:
nutte skrev:Jag har en app i telefonen som hjälper till me peppningen numer;)... Endomondo heter den, å via den appen är mina bekanta å vänner kopplad, så man "tävlar" lite mot dom, ser karta, distans, medelhastighet osv å den har peppat mej, så nu har ja väldigt mkt bättre kondis;), vikten har gått ner en del med, men ska ner mera...
Ska börja gymma nu i början av feb få se om det hjälper till lite med;)...


Den kör jag med, hur bra som helst som peppning för träning, vem vill ha en tom kalender?


Nä precis, å eftersom polarna är nollåttor nu mer så har man ju inte deras peppning här hemma, men eftersom dom åxå är med endomondo så ser man va dom gjort åsså bräcker man dom;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166093 Jag kör funbeat.se, det gäller att ha flest sprungna kilometer de senaste 30 dagarna (just nu 342,4)! :D

Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

totte  
#166106
Sparka ut kärringen, å hon tog me Tv jäveln... Å då bestämde ja mej för att inte skaffa ny förrens ja gått ner 10 kg...


Lite oklart med syftningen här. Ny vad då? Kärring? :D

Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166110 Själv slängde jag ut min TV redan år 1996 och har inte köpt någon ny sedan dess.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166133
totte skrev:
Sparka ut kärringen, å hon tog me Tv jäveln... Å då bestämde ja mej för att inte skaffa ny förrens ja gått ner 10 kg...


Lite oklart med syftningen här. Ny vad då? Kärring? :D


ja du;)... Ny Tv så klart;)... Men å andra sidan så kan d bli ny kärring åxå när ja droppat tio kg till;)...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#166138 Typ magrutor på långbryggan i sommar och sen löser det sig :lol:

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Engelthon  
#166172 Jag måste bara få vara med här :) Jag har gått ner 20kg från årsskiftet. Vägde 130kg och nu ligger vågen på 110kg så jävla underbart.

Men jag ska ner till minst 90kg har jag tänkt.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).