Socialt (mer om oss)

Nu jävlar ska ja ner några kilo...

190 inlägg 68905 visningar 25 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

PTLF  
#46488 Slinker in på den här tråden för att kanske få hjälp,har ett typ träningsrum hemma o hade tänkt få upp nåt "fint" på väggen.Hade tänkt mig någon affisch av en vältränad person( kvinna) men hittar bara på män, men då får man ju inte lika roligt att träna om man ska se på vältränad variant av vårat kön. Skulle därför veta om man kan hitta någon typ "kvinnlig gladiator" som var på tv för några år sen eller nåt annat liknande,det är ju roligt se nåt snyggt :grin: om man ska ta ut sig :wink:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Thunborg  
#46496 Sätt upp en liten hyll och ställ en öl burk, komplitera med en stor öl affich :)) :)) :)) :))

Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

totte  
#46560 Nämen Thunborg då, nu skall du inte va taskig! =)) =))

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46711 kanske Thunborg blir lite väl ironisk i rent konstruktivt syfte ibland .. :surp: =))

Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

totte  
#46747
"spindeln" skrev:kanske Thunborg blir lite väl ironisk i rent konstruktivt syfte ibland .. :surp: =))


Eller möjligen lite väl konstruktiv med sina rent ironiska syften =))

Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

halvproffs  
#46775 Ett bra sätt att gå ner i vikt är att inte inta några alkoholhaltiga drycker, ej heller lösgodis och annat gott :roll: Lätt som en plätt eller hur :?: :grin:

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

PTLF  
#46786 Och för att träna behövs motivation o det kan vara nåt snyggt att se på :p

Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46847
PTLF skrev:Och för att träna behövs motivation o det kan vara nåt snyggt att se på :p


Ska det snygga vara med eller utan kläder? :P
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46863 Ställ ditt frumtimmer i bikini o kolla på henne :smile:

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

PTLF  
#46899 Tror du att jag kan träna då,du har ju inte sett min fru...
0921209801.jpg
0921209801.jpg (5.46 KiB) Visad 808 gånger
men så här ser hon ut från ett håll :D

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46900
PTLF skrev:Tror du att jag kan träna då,du har ju inte sett min fru...
0921209801.jpg
men så här ser hon ut från ett håll :D


:lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

PTLF  
#46902
Niking skrev:
PTLF skrev:Och för att träna behövs motivation o det kan vara nåt snyggt att se på :p


Ska det snygga vara med eller utan kläder? :P
/Niklas

Så lite som möjligt men kanske inte helt utan för husfridens skull... b-( :wink:

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#76583 Hur går det med träningen nutte?

Avatar Fallback

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#76584 det är upp å ner kan man säga, det blir lite till å från... frugan har jobbat kvällar å jag har fått vara hemma me tösen så det har inte blitt mkt på senare tid, MEN, nu är det annat kärringen har blitt av me jobbet så då finns mer tid för lite mer motion på kvällarna å helgerna... så jag har egentligen stått still efter att ha gått ner nått kg... antar dock att det tillkommit nån enstaka muskel åxå under sommarn å hösten när man jobbat;)... men målet för året är minus 10 kg minst... ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nu jävlar ska ja ner några kilo...

Skotartjejen  
#77677 Då är det bara att kämpa på då :smile: . Du har i allafall mindre att plocka bort än vad jag har 8) . Började i lördags med min senaste viktbekämpning, så nu är det bara att hålla fingrarna borta från allt onödigt som gärna vill slinka in i mun.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).