Socialt (mer om oss)

Panik - Efterlysning inför Gallringsdagarna!

4 inlägg 3853 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Panik - Efterlysning inför Gallringsdagarna!

Fredrik Reuter  
#524737 Vi har fått ett sent återbud från den idrottsförening som skulle sköta parkeringen på kommande Gallringsdagar 20 -21 september (torsdag och fredag nästa vecka).

Nu är vi akut på jakt efter primärt en idrottsförening som vill tjäna en extra hacka och hjälpa till. Tiderna för detta jobb är torsdag 20 sept 08:30 - 12:00 och samma på fredag. Det är alltså under både kontors- och skoltid så det är kanske främsta pensionärer som enklast kan ställa upp.

Känner du någon idrottsförening som inte är belägen allt för långt ifrån Jönköping, hör gärna med dem och/eller kontakta primärt Torbjörn antingen via PM eller mail (torbjorn[snabel-a]skogsforum.se.

Tack på förhand!




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Panik - Efterlysning inför Gallringsdagarna!

Hema  
#524794 Ja närmaste PRO-förening eller skulle det kunna gå med något gymnasieprogram, finns väl lantbruksgymnasie och de borde ha nytta av mässan med. Annars annan mer praktisk gymnasielinje, polisutbildningen, vaktbolag, ja även hemvärnet/lottakåren kanske? Eller höra med arbetsförmedlingen, de vill ha ut folk?

Användarvisningsbild

Re: Panik - Efterlysning inför Gallringsdagarna!

Fredrik Reuter  
#524806 Bra tips Hema!
Några av dessa har vi hört med.
Men vi kan vara nära en lösning, återkommer när jag pratat med Torbjörn.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Panik - Efterlysning inför Gallringsdagarna!

Fredrik Reuter  
#524821 Hej,
Parkeringsvakter är nu ordnade.
En stor applåd till PRO i Hok! 👍

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).