Socialt (mer om oss)

Läste lite

4 inlägg 2528 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Läste lite

Jenny W  
#514494 Läste lite slarvigt om en person Åsling på fb . Han verkar mycket betydelsefull . Men också hittade jag en länk. Och en omdirigeringar länk som handlade om Google bot..intressant. intet mer att tillägga. :|



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Läste lite

skogsjan695xl  
#514523 Detta hör mer hemma som ett blogginlägg som flera av dina startade trådar.

Användarvisningsbild

Re: Läste lite

Fredrik Reuter  
#514528 Hej,

Precis som Patrik skriver här ovan så försöker vi hålla Skogsforums trådar (här i forumet) att handla om 100% skog, direkt eller indirekt.
I bloggarna ges lite mer utrymme så det kan vara ett alternativ för dig Jenny.

Så, starta helst inte nya trådar som inte handlar om skog, skogsmaskiner eller skogsbruk, tack!

Användarvisningsbild

Re: Läste lite

Jenny W  
#518531
Jenny W skrev:Läste lite slarvigt om en person Åsling på fb . Han verkar mycket betydelsefull . Men också hittade jag en länk. Och en omdirigeringar länk som handlade om Google bot..intressant. intet mer att tillägga. :|

Idag hamnade min läsning på skogsstyrelsen.se

Jag läste om branden inte långt härifrån. Texten nedanför har jag hämtat från den sidan
Trollhättan, juli 1994
Anlagd brand på mosse vid Koberg. Släckningsarbetet tog flera veckor och kostade cirka tio miljoner kronor :x

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).