Socialt (mer om oss)

Vad har ni i glaset?

3790 inlägg 747283 visningar 173 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
Lill Junior  
#36671 Köpte med mej ett par flaskor från tyskland i somras....

Elmia
Användarvisningsbild

Då ä mycke med dä elektriske.

kava  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37764 Bredbandet krånglar 😡 Halsar ur en flaska Bommerlunder. Blir väl inte bättre av det men kanske lite roligare. :wink:

   TS
Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37765 Dooleys.

Användarvisningsbild
Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37776 Kolsyrat vatten och Bobs Rabarber & Jordgubb

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37786 En ljummen Norrlands 😡 va slut i kylen :oops:

Avatar Fallback
nexon  
#40707 här i nv skåne dricks det för tillfället ett glas h2o. direkt från källan under huset via vattenfiltret i pannrummet.

Annars är det mjölk och öl. Mjölken skall vara från åsens. Mjölk på dunk.
Man får ju mjölk från en väldigt sympatisk förpackning när man föds.

Wisky kan man inte dricka, har provat de flesta sorter som finns då jag jobbat på bishop arms. Provad en hel kväll att lära mig inta denna dryck men alllt från den billigaste till den dyraste. Men inte gick det.

Öl är fest drycken och fin drycken för denna amatör huggare.
hobgoblin är fin. lite chocklad smak och trevlig flaska.

Avatar Fallback
valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40708 CARLSBERG 5,5 %

Användarvisningsbild
Knegarn  
#40709 En liten lagavullin bara för den rökiga smakens skull :) Imorgon blir det en o annan grogg, ska ha en liten 30 års fest. Man blir inte yngre :( undrar om jag fördummas nu efter detta och bara blir långsammare med skördandet?!

Användarvisningsbild
Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40716 Julmust!
Lite tidigt men man är svag,,,

Användarvisningsbild
Thunborg  
#40720 ikväll blev det SPENDRUPS 5,9 8) Lite för stark för min del , men god :lol:

Avatar Fallback
M_M  
#40737 Lite sangria före maten, ett par Heineken till maten, och jordgubbs daiquiri till efterrätt... Å imorgon ska man köra ett 12-timmarspass, lika på söndag...

:D

Avatar Fallback
valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40738
M_M skrev:Lite sangria före maten, ett par Heineken till maten, och jordgubbs daiquiri till efterrätt... Å imorgon ska man köra ett 12-timmarspass, lika på söndag...

:D


Åh fy fan hatar att jobba på helgen. Men jag vet inte hur schemat ser ut där du jobbar :lol:

Avatar Fallback
M_M  
#40746
valmet901 skrev:
M_M skrev:Lite sangria före maten, ett par Heineken till maten, och jordgubbs daiquiri till efterrätt... Å imorgon ska man köra ett 12-timmarspass, lika på söndag...

:D


Åh fy fan hatar att jobba på helgen. Men jag vet inte hur schemat ser ut där du jobbar :lol:

Schemat ser bra ut, mycket ledigt så jag trivs bra med det! :D

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40754 öl i vanlig ordning :wink: ..men förutom Carlsberg , ett tyskt som jag låter vara hemligt :lol: :lol:

Användarvisningsbild
masterchief  
#40758 Apotekarns passionfrukt :lol:
Ligger i biljour 8)

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).