Socialt (mer om oss)

Vad har ni i glaset?

3790 inlägg 747761 visningar 173 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

martall  
#684407 Avnjuter en öl i värmen vid datorn och tanken slog mig hur man en gång i tiden kunde svepa drygt en platta bärs och en plunta på det i minusgrader på stan samtidigt som man höll god ton oss flickorna för att dagen efter vara uppe tills morgonsamlingen inför älgjakten, medan man idag blir trött efter nåt glas öl efter middagen. 😉

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#684424 Han sa ju det den gamle mannen: Förr var det vin kvinnor och sång. Numera är man glad om man har skaplig avföring. 😎

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#684434 Mango sunshine.

Riktigt fin..

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Ewol  
#684443 Skål

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

svampbob  
#687176 Tyckte att jag var värd den ikväll då jag just har kapat två kubik ved.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

halvproffs  
#687182
totte skrev:Han sa ju det den gamle mannen: Förr var det vin kvinnor och sång. Numera är man glad om man har skaplig avföring. 😎


Samma tema med äldre man.
Min lagbas då var 66år, skild sedan några år men träffat en.ny kvinna. När dom älskade sa han att han använde kondom. Är hon så ung frågade då nån. Nä men man vill ju se om det blev något i kondomen. 🤣

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

johan eriksson  
#687659 En Fagerhult och en skvätt 15årig Loch Lomond får inleda kvällen, för er som inte provat den wiskey så kan jag verkligen rekommendera den, otroligt prisvärd.
Skål på er och trevlig helg. 😀

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

machonisti  
#687665
halvproffs skrev:Samma tema med äldre man.
Min lagbas då var 66år, skild sedan några år men träffat en.ny kvinna. När dom älskade sa han att han använde kondom. Är hon så ung frågade då nån. Nä men man vill ju se om det blev något i kondomen. 🤣

Proffsigt!

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Erre  
#687708 En ny favorit.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

johan eriksson  
#687710 To øl brukar göra bra öl 👍

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#687730
johan eriksson skrev:En Fagerhult och en skvätt 15årig Loch Lomond får inleda kvällen, för er som inte provat den wiskey så kan jag verkligen rekommendera den, otroligt prisvärd.
Skål på er och trevlig helg. 😀
1608311794_b4b8fae8-c2c8-4848-9e6c-911485fa4cc7.jpeg


Hmm, låter intressant. Just nu hyfsat laddat inför helgerna.

Bowmore 12-år, en bourbon och en calvados. Den senare har jag nyss smuttat på en lagom liten slurk av.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

machonisti  
#687732 Systematiskt glöggande

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Granstorp  
#688821 Efter en halv flaska Mobergs starkvinsglögg får jag nog lägga band på mig, annars går nog morgondagens fällning av björkar åt helt fel håll😁

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

johan eriksson  
#688829 Blev att smak så det var riktigt.
Importerat från Blekinge 🤭




Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#688880 Bulleit bourbon.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).