Det är Husqvarna, Hjälm, Technical. Hoppas att det går att få tag i delar till visiret så att det går att få fast en nytt visir? Grymt bra hjälm och så nöjd...
hkkv skrev:Klantade mig igår då skulle köra in atv i en bod och råkade slå i visiret på huggarahjälmen så fästet gick av. Grymt irriterad blev jag på mig själv. Klantigt...
Det är Husqvarna, Hjälm, Technical. Hoppas att det går att få tag i delar till visiret så att det går att få fast en nytt visir? Grymt bra hjälm och så nöjd...
rikard_e skrev:Förröjde i helgen, besvärlig terräng, trillade i uppförslut, fick handtaget på röjsåget i solarplexus![]()
Nya svordomar uppfunna![]()
Seb macahan skrev:Om man börjar varje dag med att fantisera om hur dagen borde bli och vad man önskade hinna med och precis innan man drar igång påminner man sig själv att givetvis kommer det inte alls å bli så. Då blir livet lite enklare o leva. Jag har i 35år gått o blivit förbannad på allt som sinkat mig i mina planer. För två år sen ramlade allt öde och elände över mig och jag bytte strategi. Nu gläds jag åt det jag faktiskt får gjort och tackar och uppmuntrar den service och firmor som faktiskt funkar. Och sakta men säkert blir det mesta lite böttre dag för dag. Kan det ha med karma o göra [emoji6]
Den enda gång jag upplever otur är de dagar jag råkar glömma ovan sagda....[emoji12]
MDin skrev:ka om otur. Blixten slog ned, Den tog router, två C+ digitalboxrar, två 43” TV apparater, ett parabolhuvud samt en nyinköpt skivare modell större. Bara att acceptera att man inte rår på naturens krafter.
Niking skrev:Mycket trist, men det är därför man ska dra ut sladden när det vankas åska...
/Niklas