Socialt (mer om oss)

vad spelar skogsforum för spel?

60 inlägg 17905 visningar 22 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

trojka  
#463819 ingen som spelar LoL här då?

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#463824 Medal of Honor och nåt Sniperspel
Men jag spelar allt för lite och sällan.

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Astrix1  
#463825 Call of duht Playstation 4

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Jocke91  
#463834 Detta med datorspel har jag spenderat allt för mycket tid med. Såpas mycket att det var ett problem i flera år kan tilläggas. Tack och lov så har det minskat till hållbar nivå.

Just nu så är Skyrim mest aktuellt på p.g.a internet problem. I övrigt så blir det lite World of tanks när tiden finns och internet funkar som det ska.
Har även spelat Battlefield, Diablo serien, Crossfie (CS kopia), LoL (får väl krypa till kors och erkänna det, allt för mycket med för den delen), The Witcher 2 , 3 och en massa annat.

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Jole  
#463839
Camaro1969 skrev:Har köpt paradox-pack på steam, historiska strategispel. Har suttit säkert 50 timmar med crusader kings 2, men fattar fortfarande inget:( men vore kul om man kunde lära sig det!

Paradox spel är notoriskt svåra att lära sig. Jag skulle föreslå att du börjar med Stellaris. Det är också ett Paradox Grand Strategy spel men mycket lättare att lära sig. Behärska det så blir Crusader Kings mer begripligt.

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

husqvarna_med_sthil  
#463841 Jag spelade en del förr. Cs på pc och ett bilspel till playstation men nu för tiden blir det aldrig något. Jag kan komma ihåg hur jäkla roligt det var men när jag försöker idag kommer jag liksom aldrig tillbaka till den känslan så jag har övergivit dataspelen, inte roligt längre.

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Elfving  
#463882 Jag har också blivit för gammal men den gamla klassikern Total Annahilation från 1997 skulle vara kul att få uppleva igen i multiplayer. Var sak har sin tid.

Användarvisningsbild

Re: vad spelar skogsforum för spel?

TrioBrake  
#463974 Humm....
PC:
Skyrim
gamla Gta som typ san andreas/vice city
Gothic 3
Med mera ;)

PS3/PS4
Gta V
Bf 3/4
Payday 2
The Witcher 3
Sly cooper trilogin ;)
Lite allt möjligt med andra ord

Användarvisningsbild

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Kse  
#463984 Väntar fortfarande precis som alla andra på Half lite 3, spelat sönder alla dom tidigare varianterna.
Men nu spelar man som sagt allt för sällan.
En gammal favorit från glansdagarna när man spelade som mest är ju Grim Fandango som nyligen släppts i en förbättrad version.
Nu spelar jag Hayday på mobilen, laddade hem åt ungarna, dom ledsnade men jag fastnade.

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Blivande snickare  
#463985 Hur hinner ni spela så mycket? [GRIMACING FACE]
Har inte haft igång ps3 an på säkert tre år men får ändå inte dagarna att röcka till allt man vill och måste göra :oops: [emoji38]

Användarvisningsbild

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Camaro1969  
#463988 Man hinner nån timme ibland.. men visst är det kul med spel, man önskar man hade mer tid...

Såg spoiler på red dead redemption 2... på titeln låter det som nå science fictionspel.. men det är ju som gta fast i westernmiljö, verkar hur fränt sol helst!

Man kanske får tänka att man kör röjningssimulator irl;) så förenar man nytta med nöje:)

Användarvisningsbild

Re: Sv: vad spelar skogsforum för spel?

Huggar Herman  
#464132
Uvskogen skrev:Just nu ett återbesök i Skyrims värld. Annars Doom, Fallout och några liknande.
Återvänder ibland även till Ms Flightsim!
Fast favoriten är Halflife, alla varianter.
Älskar Skyrim och har lirat igenom alla DLC:er, men just nu så är det Battlegrounds på Steam som tar liiiite för mycket av min lediga tid. Det är sjukt vanebildande! :shock:

Användarvisningsbild

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#464133 Ja det är nästan förfärande hur lätt man dras in i Skyrim. Blev sittande till 2 i natt. Bara en liten bit till....[emoji1]

Avatar Fallback

Re: vad spelar skogsforum för spel?

Avslutat-01  
#464134 Spelade mycket Call of Juarez : bound in blood förut.....sen la datorn av och det har inte blivit nån ny

Användarvisningsbild

Re: vad spelar skogsforum för spel?

svempus  
#464567 Har bara pc så det blir lite Counter-Strike Global Offensive/Condition Zero,Euro Truck Simulator 2,Age of Empires II,World of Tanks/Warships/Warplanes när jag har tid och lust blir inte mycket på veckorna med spelande tyvärr

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).