Socialt (mer om oss)

Dagens Video

946 inlägg 191475 visningar 62 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#482893 Ändå ser den så frisk ut, kan den ha påverkats av att legat mot marken under snön, jmfr de andra träden?

Elmia
Avatar Fallback

Re: Dagens Video

plutten  
#482924 Tror han hade tappat telefonen...................

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

axwell  
#482958
totte skrev:Det fanns rätt säkert en hel del smaskiga insekter under barken och kanske i gångar i träet. Men fråga mig inte hur Hacke kunde veta det.

Han hade säkert hackat sig in................................. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Torbjörn Johnsen  
#483885 Finnarna firar 100-årsjubileet med att spela på Ponsse...ja inte på börsen eller bettingsajt då:


   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

JensSkoog  
#483886 Mäktigt 🤗 🤗

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Erre  
#487832 Ja som sagt. Man gör vad man kan. :d

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Torbjörn Johnsen  
#492486 Den här har säkert varit uppe förut men kan ju passa för er som är värst drabbade av snön:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Erre  
#493463 Mest tänkt till @Slurfi
Men jag hoppas fler kan njuta. :-bd


Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#493464
@Erre skrev:Mest tänkt till Slurfi
Men jag hoppas fler kan njuta. :-bd

Ojoj!
Tack för den fina filmen på den fina traktorn!

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

totte  
#493487 Fantastiskt renoveringsjobb! :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

källshult  
#493954 får visa när jag köpte en john deere 3640 med skuren motor i ramlager. första gången man gav sig in i ett sånt projekt . bytte vevaxel och kam och foder och lite mer . hade den till att dra grävmaskinen . Tyvärr fick den och grävmaskinen och valmet 6300 lämna gården och det blev en mf 5610 istället . men vist man saknar ljudet av en turbo sexa ibland nu har man bara en halv motor .

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

källshult  
#493973 Renovering

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

Flax12  
#493980
källshult skrev:Renovering

Imponerande! Har du bokfört alla timmarna? Eller är det rent nöje och terapi för själen?

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

källshult  
#493981 Nej tyvärr så bokförda ej timmarna . Var en kul grej och så ville jag har något att dra grävmaskinen. Det gick plus när jag sålde den men ej för arbetet tycker det gör inte så mycket för vad ska man annars göra på sin fritid

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

Flax12  
#493984
källshult skrev:Nej tyvärr så bokförda ej timmarna . Var en kul grej och så ville jag har något att dra grävmaskinen. Det gick plus när jag sålde den men ej för arbetet tycker det gör inte så mycket för vad ska man annars göra på sin fritid

Nöje och terapi med andra ord :wink: . Borde väl vara avdragsgillt under "friskvårdspengen" tycker jag!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).