9% av svenskarna har en miljon på banken

Vardon skrev:Brukar gå att trycka på stopp / trycka ner esc lagomt när den precis har laddat så kan man läsa ändå.
Tackar! man lär sig något nytt varje dag

Hema skrev:Mangan skrev::-BD dn.se och di.se har samma system, tryck escape vid rätt tillfälle.
Du är allt en hacker.
Hänger mest på den snabba reaktionsförmågan han fått av att köra vajerkran

Senn är det så att alla som jobbar i bank berättar att de alltid har det över sig att de ska få kunderna till att köpa olika "produkter", aktiesparing och annat. Det är fördi banken gör pängar på det!
En av mina döttrar fick en aktiekonto vid dopen 19 år tillbaka. Den var på 2000 kr. Idag är den på 2075 kr. Varje år har banken haft sitt av den, så banken har inte förlorat, men 2075 idag är i värde långt under de 2000 som det startade med.
Nej! Jag köper heller snus, diesel och nya sågar!
(Och lite aquavit, nu och då)
PS: ursäkta om jag skämtar lite, men enligt mig är aktier och sådant för experterna!

Men jag har förlorat två gånger på aktier (småsummar), och är för gammal till att förlora mer

Har min pension och betalar på huslånet och lämnar sparing till min fru som jobbar fullt, och om jag har lite extra i plånboken från pension eller firma, köper jag saker jag behöver.

Hoppas du kryar på dig och blir frisk. Finns inte något tråkigare
än att ligga sjuk och inte få holla på med det en vil