Socialt (mer om oss)

Dagens glädjeämne

2527 inlägg 287015 visningar 89 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

JensSkoog  
#570456

Inte länge nu, så kan vi avnjuta hemodlade tomater :grin:
Finns inga bättre :-bd

Elmia
Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Palakangas  
#571859 Jag tog inte ut det i förskott men nu vet jag att mitt midsommarfirande blir inne på svenska ambassadens område i Rabat. Blir nog mäkta stolt när Jesse som jag är bonus pappa till, står där och spelar fiol iklädd Hasseladräkten. 200 inbjudna gäster.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

halvproffs  
#571864 Lära googla på Rabat. Marockos huvudstad. Olärd som jag är hade jag inte en aning om var den fanns🤔😎
Ha det så trevligt där och njut av allt!

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Södraskog 2  
#571866
Slurfi skrev:Dagens glädjeämne bortsett från en allmänt fin sommardag är att jag klarade Jägarexamenteorin!
Så när skyttet är avklarat så kanske det kan bli lite rävjakt.
Nu ska jag fika upp godiset jag köpte för att fira!


Grattis går sikta på ett solpass[emoji106]

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#571872 Gårdagens glädjeämne: lantbrukare har rätt att skydda sig mot djurrättsterrorister https://sverigesradio.se/sida/artikel.a ... el=7243750
:-bd
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Palakangas  
#571894
halvproffs skrev:Lära googla på Rabat. Marockos huvudstad. Olärd som jag är hade jag inte en aning om var den fanns🤔😎
Ha det så trevligt där och njut av allt!

Tack proffset. Det blir ett minne för livet. Midsommardagen får vi en guidning i Rabat av en svensk som bott där i fem år. Sedan tåg till Casablanca och fyra nätter där.

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

isteskog  
#571898 Om du har möjlighet, Palakangas, så besök souken i Marrakesh! Det var för mig iaf en oförglömlig upplevelse när jag var där..... 😀

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Palakangas  
#571899
isteskog skrev:Om du har möjlighet, Palakangas, så besök souken i Marrakesh! Det var för mig iaf en oförglömlig upplevelse när jag var där..... 😀

Tack för tipset. Vi får se hur det blir. Finns en del att göra i Casablanca fastän det inte är en särpräglad turiststad. Sitta med en drink i solnedgången och njuta bla

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#573217 Nu var det länge sen men idag fann jag anledning att slå i ett glas Linie. Kan bli ett till kanske :smile:
Tusan vad det är härligt med sommarkväll med ljus som aldrig försvinner. Flygfän av alla de slag får slåss med röken från min antimyggapparat. Svalorna far ovanför och skriker så där som de ska denna tid.
Ibland är det extra gott vara människa, skit samma hur gammal man är, finns alltid något att se fram emot!
Just då när man inser det, då är en, eller två, Linie helt rätt!
(Ja eller en iskall cola som Slurfi skulle säga)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

JensSkoog  
#573236 🤗 🤗 "Uvskogen"

Så är det absolut, och jag följer dig med en linie eller två, och yngsta dottern som har sommarjobb på bakeri har tagit med sig russin-croissant till sin gamla far idag. Passa perfekt med Linie :-bd :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#573559 Att tyskorna äntligen fick stryk i fotboll. :ymparty: \m/

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Amatörhuggare 62  
#573565 Ja riktigt spännande match!!
Och när man har,ett kusinbarn med
I laget.
Så är det,extra roligt :-bd :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

JensSkoog  
#573628 Grattis, Sverige :-bd :-bd :-bd

Så bra att Skandinavien fortfarande är med
efter att Norge fick pryl och rök ut :oops:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#573983 Så inatt så blev jag välsignad med mitt tredje barnbarn, en dotterdotter! :smile:
(Hon föddes för övrigt hemma i badrummet, de väntade lite för länge med att åka in, men allt gick utmärkt)
Måste nog köpa på mig mer skog nu så det finns nån Ha till alla! :d

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Samlarn  
#573985
Uvskogen skrev:Så inatt så blev jag välsignad med mitt tredje barnbarn, en dotterdotter! :smile:
(Hon föddes för övrigt hemma i badrummet, de väntade lite för länge med att åka in, men allt gick utmärkt)
Måste nog köpa på mig mer skog nu så det finns nån Ha till alla! :d

Grattis Uven🍾 det är bara att handla. Jag brukar säga att har jag 25öre kvar när jag dör har jag räknat fel😉

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).