Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2016

147 inlägg 36282 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Kse  
#424439 Bra jobbat @Vedmaskin, nu hoppade vi in på topp 100 listan!
Är det kanske tom. så att vi ska slå MUF på fingrarna?


För att skänka pengar till vår digitala insamlinhsbössa klickar du bara på länken nedanför och följer instruktionerna, ditt bidrag räddar liv.


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424458 Jepp, Swish funkade inte men SMS verkar ha funkat

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Vardon  
#424461 Då blev det en du blind av förra insatsen och nu är vi före MUF.....

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Kse  
#424463 Snyggt jobbat @Slurfi, tack vare dig klev vi förbi Moderata ungdomsförbundet. :grin:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424464 Så ska de däringa ungdomarna tas

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

Blivande snickare  
#424476 Kastade också in 100 kronor som representant för den finska sidan av forumet.
Efter ett år i militären är man inte direkt rik men alltid hjälper det nån! :)


Väldigt smidigt när det fungerar med bankkort nu! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Kse  
#424491 Vi är nu inne på sista dygnet av Musikhjälpen 2016 som avslutas 20:00 söndag.
Vår insamling har fortsatt med den rasande fart den fick upp redan på tisdagen, varje gång man är in och kollar har det ramlat in några hundralappar igen.
Jag justerade summan till jämna 23000 kronor just innan tolv men bara en stund senare var den siffra Inaktuell.

Ni som redan skänkt en slant och känner att det räcker så, dela med er av länken till vår insamling på Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat och allt vad det heter.
Eller låt hela telefonlista i mobilen ta del av länken och kanske får vi in en extra hundralapp.
100 kronor räcker tex. till att köpa in ett paket med pennor, varje paket innehåller 250 pennor. Med hjälp av dessa kan mängder med barn lära sig skriva och läsa – vilket ju är grunden för nästan all form av utbildning.

För barn som växer upp i krigsområden kan skolan ofta vara den enda fasta punkten i tillvaron, skolan är en väg ut ur fattigdom och ett sätt att hålla sig borta från gatan.
Musikhjälpens insamling är extra viktig då inte ens 2 % av all humanitär hjälp går till utbildning.  
Nåväl, vi kör vidare hela söndagen och siktar såklart uppåt. :grin:


Och ni glömmer väl inte bort att skicka ett PM till Fredrik Reuter med vilken summa ni skänkt så har ni chans att vinna fina priser.

Huvudvinsten i år står Sthil för som skänker en sprillansny MS 262 C-M

http://www.stihl.se/STIHL-produkter/Motorsåg/Motorsåg-för-skogsbruk/22798-131/MS-261-C-M.aspx

Tidningen Skogen skänker en helårs prenumerationav deras eminenta tidskrift.

http://www.skogen.se/

Fribiljetter till Elmia Wood har vi också på prisbordet tillsammans med hotellövernattning i samband med nästa års Gallringsdagar.

Och så lottar vi såklart ut lite heta Skogsforumprylar. 8)

Ni kan rutinerna.

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum

   TS
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

Tosca  
#424509
Vedmaskin skrev:Som jag förstod så behövde man ladda ner nån app från Wywallet.

Reggat konto på Wywallet, får inget bekräftelsesms ändå, så får väl fortsätta försöka finna vägar.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

Tosca  
#424510 Å Swish behöver man en nyare telefon till tydligen, jag får visst börja ge upp.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

skogsjan695xl  
#424514
Tosca skrev:Å Swish behöver man en nyare telefon till tydligen, jag får visst börja ge upp.

Betalkort då?

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Kse  
#424515 Tråkigt när tekniken strular, det är bra du inte ger upp så lätt. @Tosca

   TS
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424520 Jag har sms'at via Telia två ggr utan att få någon bekräftelse.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Erre  
#424523 Blev en peng till. :smile:

En sthil vill man ju gärna ha så man platsar i JensSkoogs liga. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Kse  
#424525 Får du ingen bekräftelse alls? @lfq När jag betalar vi sms med Telia så ser det ut som på bilden nedanför. Frugan som oxå har Telia får dessutom ett extra meddelande från Telia om att betalningen är utförd

   TS
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424534 Ingen bekräftelse, trots att jag gjort allt rätt

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).