Socialt (mer om oss)

Att må "dåligt".

819 inlägg 139180 visningar 72 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

tallen100  
#674812 Att ni orkar..

Elmia
Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

hardman  
#674822 Dessa inlägg var nog mest för att få vara i centrum på forumet. Å är det så då tycker ja de är väldigt dåligt gjort .
Men de är mina tankar.
Denna berättelsen vi följt har ju varit helt otrolig. Å många här på forumet som Påpekat att historien inte stämmer,å de håller jag också med på.
👎

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Joakim S  
#674829
hardman skrev:Dessa inlägg var nog mest för att få vara i centrum på forumet. Å är det så då tycker ja de är väldigt dåligt gjort .
Men de är mina tankar.
Denna berättelsen vi följt har ju varit helt otrolig. Å många här på forumet som Påpekat att historien inte stämmer,å de håller jag också med på.
👎

Störtlöjligt. Allt ska ha varit trolleri? Herregud...

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Kse  
#674831 Ja dom flesta kan nog själva bedöma hur det ligger till med den saken.
Men nu mår Vinterrojarn bra igen och då behövs det inte skrivas mer i den här tråden om den saken.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#674837 Skrev här för att jag inte mådde bra.
Jag ville förklara.
Men okej, moderatorerna får gärna ta bort alla mina inlägg i denna tråden för jag skiter fullständigt i att stå i centrum, men blir lite fundersam om inte ni andra behöver det ljuset och klapparna i ryggen med att håna...

Jag gör inte om detta att lätta på mitt psyke... Och mående det var dumt, ursäkta..
Hoppas ni som håller på hamnar i sitsar där ingen hjälp finns eller det ser väldigt illa ut...
Då är ni inte så kaxiga... Men lätta inte på pressen eller yttra er...
För då ska ni hånas.... Håna barn som inte gjort något fel, tryck ner dem bara, tryck ner deras förälder, så hårt att de aldrig reser sig.

Kul att min revisor, som lever på detta inte kan ett dugg, är så värdelös att det inte är sant..
Men ändå driver företagsverksamhet inom detta.. Ska ta och visa henne detta så får vi se vad hon tycker om detta...


Tack....

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Suneland  
#674840
vinterrojarn skrev:Skrev här för att jag inte mådde bra.
Jag ville förklara.
Men okej, moderatorerna får gärna ta bort alla mina inlägg i denna tråden för jag skiter fullständigt i att stå i centrum, men blir lite fundersam om inte ni andra behöver det ljuset och klapparna i ryggen med att håna...

Jag gör inte om detta att lätta på mitt psyke... Och mående det var dumt, ursäkta..
Hoppas ni som håller på hamnar i sitsar där ingen hjälp finns eller det ser väldigt illa ut...
Då är ni inte så kaxiga... Men lätta inte på pressen eller yttra er...
För då ska ni hånas.... Håna barn som inte gjort något fel, tryck ner dem bara, tryck ner deras förälder, så hårt att de aldrig reser sig.

Kul att min revisor, som lever på detta inte kan ett dugg, är så värdelös att det inte är sant..
Men ändå driver företagsverksamhet inom detta.. Ska ta och visa henne detta så får vi se vad hon tycker om detta...


Tack....


Jag hoppas du inte tolkade mitt inlägg som att jag försökte vara dum. Jag antog att allt det du listat inte ska göras nupåengång. Jag har/har alltid haft många projekt och saker som måste ordnas och VET hur svårt det är att få tiden till att göra något då man har småbarn.

Att driva med hur mycket bättre man får det på kåken än på ålderdomshemmet kan du väl knappast känt att det var riktat mot dig.

Självklart är jag glad över att det löst sig för dig! Du ska veta att min första tanke var om jag skulle anlita dig för röjning för att stötta dig ekonomiskt.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-01  
#674843
tallen100 skrev:Att ni orkar..


är du förvånad?

bra allt löste sig vinterrojarn

för övrigt står jag fast vid jämförelsen trädfällningsföretag & redovisningsfirma...i bägge fallen köper du en tjänst och tror att leverantören vet vad den gör

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#674845
Suneland skrev:
vinterrojarn skrev:Skrev här för att jag inte mådde bra.
Jag ville förklara.
Men okej, moderatorerna får gärna ta bort alla mina inlägg i denna tråden för jag skiter fullständigt i att stå i centrum, men blir lite fundersam om inte ni andra behöver det ljuset och klapparna i ryggen med att håna...

Jag gör inte om detta att lätta på mitt psyke... Och mående det var dumt, ursäkta..
Hoppas ni som håller på hamnar i sitsar där ingen hjälp finns eller det ser väldigt illa ut...
Då är ni inte så kaxiga... Men lätta inte på pressen eller yttra er...
För då ska ni hånas.... Håna barn som inte gjort något fel, tryck ner dem bara, tryck ner deras förälder, så hårt att de aldrig reser sig.

Kul att min revisor, som lever på detta inte kan ett dugg, är så värdelös att det inte är sant..
Men ändå driver företagsverksamhet inom detta.. Ska ta och visa henne detta så får vi se vad hon tycker om detta...


Tack....


Jag hoppas du inte tolkade mitt inlägg som att jag försökte vara dum. Jag antog att allt det du listat inte ska göras nupåengång. Jag har/har alltid haft många projekt och saker som måste ordnas och VET hur svårt det är att få tiden till att göra något då man har småbarn.

Att driva med hur mycket bättre man får det på kåken än på ålderdomshemmet kan du väl knappast känt att det var riktat mot dig.

Självklart är jag glad över att det löst sig för dig! Du ska veta att min första tanke var om jag skulle anlita dig för röjning för att stötta dig ekonomiskt.


Tack för det.
Nej då jag tog inte åt mig av ditt inlägg.
Jag tar de straff jag får för mina barns skull, de ska ha det bra och tryggt.
Att jag missade den där uppdateringen från banken får väl vara som det är, det var dumt och onödigt men förbannat löjligt av banken att ens hålla på med tramset bara för att finansinspektionen dvs staten inte vill ha konkurrens på stölder och mystiska affärer..

Håller med i mycket av ditt inlägg, varför slita och släpa när det finns andra delar som har det betydligt trevligare.....

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#674846
bork skrev:
tallen100 skrev:Att ni orkar..


är du förvånad?

bra allt löste sig vinterrojarn

för övrigt står jag fast vid jämförelsen trädfällningsföretag & redovisningsfirma...i bägge fallen köper du en tjänst och tror att leverantören vet vad den gör


Ja det är exakt samma sak rent logiskt.
Sedan om den ena tabbar sig i praktiken och den andra i det matematiska spelar ingen roll.
Företagare ska väl kunna sina tjänster?
Varför skulle annars revisorer finnas om alla kunde deras kunskap och hade deras tid för detta..?
Jag har inget intresse för detta som de håller på med.
Senast redigerad av Avslutat-02 tis 20 okt 2020, 22:20, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

tallen100  
#674858
bork skrev:
tallen100 skrev:Att ni orkar..


är du förvånad?

Man kan nästan tro det är ungar som skriver ibland, men inbillar mej iaf att det är mestadels vuxet folk som skriver här men dom kan tydligen oxå gadda ihop sej och vara elaka..

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Robertberg  
#674864 Att ett faktabaserat problem som läggs fram på ett forum med lösningsorienterade medlemmar, bemöts med följdfrågor för att hjälpa dig lösa problemet kan inte vara förvånande.

Men nu är ju allt löst och oron borta.

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Vardon  
#674873
tallen100 skrev:Man kan nästan tro det är ungar som skriver ibland, men inbillar mej iaf att det är mestadels vuxet folk som skriver här men dom kan tydligen oxå gadda ihop sej och vara elaka..


Man måste ju inte läsa allt...

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

tallen100  
#674875
Vardon skrev:
tallen100 skrev:Man kan nästan tro det är ungar som skriver ibland, men inbillar mej iaf att det är mestadels vuxet folk som skriver här men dom kan tydligen oxå gadda ihop sej och vara elaka..


Man måste ju inte läsa allt...

Det rättfärdigar ju att ett gäng ger sej på en person...

En kalender med lättklädda kvinnor kring en skogsmaskin fick er att gå i taket, men att hålla på och hacka på en ensam person det går bra? Alla ska behandlas lika gäller bara ibland,
Har Helyllegänget dubbelmoral, eller?

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Sörlänningen  
#674881
Grålle52 skrev:Dom försvunna 2,6 milj då? Var är dom? 🤔


Vad är det här för trams? Det har aldrig funnits några 2.6 miljoner på ett konto, har du inte läst tråden?

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Grålle52  
#674895
Sörlänningen skrev:
Grålle52 skrev:Dom försvunna 2,6 milj då? Var är dom? 🤔


Vad är det här för trams? Det har aldrig funnits några 2.6 miljoner på ett konto, har du inte läst tråden?


Vart finns då de 2,6 som var hela upprinnelsen till denna historia då, tramspelle? 👎

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).