inte lätt inte lätt, men vi försökte.

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!!
Fredrik Reuter skrev:Tack det samma erre!
Gissar att du är far till dessa vildbasar!
alias skrev:Fredrik Reuter skrev:Tack det samma erre!
Å jag som tyckte att klädseln vittnade om att "Tomten är far till alla barnen"![]()
MVH
Alias
tallen100 skrev:alias skrev:Fredrik Reuter skrev:Tack det samma erre!
Å jag som tyckte att klädseln vittnade om att "Tomten är far till alla barnen"![]()
MVH
Alias
Du menar att dom har rötter i Norge![]()
alias skrev:Nu hänger jag med (det tog en liten stund innan polletten trillade ner)!!! - Du menar att forumets egen norske skogstomte, oftast avbildad med en Stihlmotorsåg i händerna och omgiven ett par-tre tjog med yxbeväpnade norska skolungdomar, skulle ha ett finger med i spelet?
MVH
Alias
JensSkoog skrev:alias skrev:Nu hänger jag med (det tog en liten stund innan polletten trillade ner)!!! - Du menar att forumets egen norske skogstomte, oftast avbildad med en Stihlmotorsåg i händerna och omgiven ett par-tre tjog med yxbeväpnade norska skolungdomar, skulle ha ett finger med i spelet?
MVH
Alias
Det får holla med dom fem som jag har hollit med säng och fleskstek med brun sås och potatis - men ungar är det trevligaste jag vet, och dom två där, @Erre misstänker jag liknar dig på en prickSkulle mena att du kan använda vilken du vill av bildorna som julhälsning - dom är fantastiska
![]()
![]()
Hälsning från Tomten
alias skrev:
@JensSkoog
Har de visat filmen "Tomten är far till alla barnen" i Norge (har nästan fått uppfattningen att det visas fler svenska program i Norge än vad det visas norska i Sverige - vet inte om det stämmer?)?
(hoppas att varken JensSkoog eller @Erre tog illa upp av tallen100:s och mina egna inlägg ovan - i så fall ber jag om ursäkt för det jag har skrivit)
MVH
Alias