Socialt (mer om oss)

Skogslooken 2015/16

132 inlägg 42353 visningar 23 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

anersimyra  
#362980
isteskog skrev:Skogssnorbroms!

Lavskägge eller mossmuscha.. :smile:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

JensSkoog  
#362984
anersimyra skrev:Jens kanske kan sälja skägg på postorder till oss slätrakade stackare.. 🧠 :grin:

Ska snart ta årets skäggröjning, så jag skickar gärna en bärkassa till någon slätrakad trängande :lol: :lol:

Mangan skrev:Tunga ben efter att ha jobbat i skogen soluppgång till solnedgång! :D Men det blev väl en mil i alla fall.

Bra bild, men det ser ut till at det inte bara är benen som är tunga - men då sover man gott och tungt ochså :wink:

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

ilbajten  
#363298
ImageUploadedByskogsforum forum1452092912.262387.jpg
ImageUploadedByskogsforum forum1452092912.262387.jpg (119.94 KiB) Visad 896 gånger


Fint väder ida[emoji4]

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

JensSkoog  
#363308

Tänkte jag skulle visa min nya Skogslook, men tyvärr så kommer inte handsketillverkarnamnet fram på bilden - men nu ingår ett par Husqvarna vinterhandskar i min look :wink: . Men ni HVA-människor känner väg igjen färgen. :grin:
Skönt väder och minus tio, och sköna handskar :wink:

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

ilbajten  
#363313 [emoji106]

Avatar Fallback

Re: Skogslooken 2015/16

axwell  
#363315
JensSkoog skrev:Tänkte jag skulle visa min nya Skogslook, men tyvärr så kommer inte handsketillverkarnamnet fram på bilden - men nu ingår ett par Husqvarna vinterhandskar i min look :wink: . Men ni HVA-människor känner väg igjen färgen. :grin:
Skönt väder och minus tio, och sköna handskar :wink:


Nu hamnade jag i chock, har Stihl-ÅF misskött sig. :?: :mrgreen: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

JensSkoog  
#363320
axwell skrev:
JensSkoog skrev:Nu hamnade jag i chock, har Stihl-ÅF misskött sig. :?: :mrgreen: :mrgreen:

Nej, absolut inte, men jag var en sväng i grannbyn, och där har det kommit en mycket bra HVA ÅF som hjälper mig med delar till HVA, J.red och Stiga när det behövs, och dom där handskarna lockade mig :lol: Kallt på vedbacken med mina slitna Stihlhandskar med hol i, vettu :wink:
Men, om min nuvarande ÅF missköter sig, så vet jag vart jag tar vägen. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

Hammaren  
#363394
JensSkoog skrev:
1452094401_hgn_vedbackn_(5).jpg

Tänkte jag skulle visa min nya Skogslook, men tyvärr så kommer inte handsketillverkarnamnet fram på bilden - men nu ingår ett par Husqvarna vinterhandskar i min look :wink: . Men ni HVA-människor känner väg igjen färgen. :grin:
Skönt väder och minus tio, och sköna handskar :wink:

Jens håller på att konvertera till den rätta vägen! Halleluja! ^:)^ :lol:

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#363397
JensSkoog skrev:...där har det kommit en mycket bra HVA ÅF som hjälper mig med delar till HVA, J.red och Stiga när det behövs, och dom där handskarna lockade mig :lol:...

Man kan ju bara hoppas att det är något annat med det varumärket, men som tillverkas i Sverige, som kommer att locka dig. Det finns en del intressanta prylar som brummar :grin:

Avatar Fallback

Re: Skogslooken 2015/16

TheJo  
#363999


Eftersom att skägget inte är mycket att hurra över, så får man kompensera med längre hår :wink:

Robertberg skrev:Kommentarerna i denna tråd bekräftar verkligen:
Bilagan 1449433387_screenshot_2015-11-24-00-25-36-1.png finns inte längre
:grin:


Det kan jag skriva under på!
Tjejer uppskattar inte alls en bra mustasch :roll:
Men är mer eller mindre standard att nån kille kommenterar det när man är på krogen :lol:

Avatar Fallback

Re: Skogslooken 2015/16

Robertberg  
#364387 Haha alltid på krogen! Eller när man träffar någon man inte sett på länge.
Har ännu inte kommit på något riktigt bra att svara tillbaka..

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

anersimyra  
#364391 Du kan svara att det du valt att odla har den andre växande vilt i arslet.. :shock:

Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

Hammaren  
#364399 Det finns ett talesätt i mina bygder. "Det växer skägg på en karl och mögel på en skit" :lol:

Avatar Fallback

Re: Skogslooken 2015/16

Robertberg  
#364587 Jag föredrar Gtänsfors! :lol:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogslooken 2015/16

SHR  
#364612

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).