Socialt (mer om oss)

Discovery favoriter 2015 (TV)

47 inlägg 19442 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

anersimyra  
#312323
tallen100 skrev::lol: :lol: :lol: Nöden har ingen lag :mrgreen:
Jag ska väl poängtera att det endast gäller det " lilla behovet "... :o :o

Elmia
Avatar Fallback

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

tallen100  
#312326 :lol: :lol: Jo jag misstänkte det... men man kan aldrig veta säkert :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

tallen100  
#312327
anersimyra skrev:Vid akut trängning under ett riktigt bra program stöder man knäna på soffryggen och öppnar fönstret.. :smile: :smile: :smile:

Klart det gällde "det lilla behovet" annars skiter man ju i soffan och fönsteröppningen skulle vara i onödan :wink: :ugeek:

Avatar Fallback

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

Tosca  
#312335 Bodde inte du i lägenhet mitt i klistret?

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

anersimyra  
#312339
Tosca skrev:Bodde inte du i lägenhet mitt i klistret?
. Det var när jag bodde på landet.. :smile: men faktiskt fick katterna " låna ut lådan " när jag blev svampförgiftad, jag hann helt enkelt inte bort till utedasset.. :shock: :shock:

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

totte  
#312369 Du är faktiskt den första jag nånsin hört om som gjort det i kattlådan! =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

JensSkoog  
#312386
anersimyra skrev:
Tosca skrev:Bodde inte du i lägenhet mitt i klistret?
. Det var när jag bodde på landet.. :smile: men faktiskt fick katterna " låna ut lådan " när jag blev svampförgiftad, jag hann helt enkelt inte bort till utedasset.. :shock: :shock:

Enligt an av mina döttrar som är kattälskare, finns det 27 goda grunder till å ha katt, men det där måste vara den tjugoåttande :lol:
Jag slutade se på TV många år tilbaks, men det händer att jag stannar vid skärmen fångad av något interessant på Discovery, men med lååååånga reklamer och upprepande av det foregående när reklamen är över, tröttnar jag och går i verkstaden :roll:

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

anersimyra  
#312412
JensSkoog skrev:
anersimyra skrev:
Tosca skrev:Bodde inte du i lägenhet mitt i klistret?
. Det var när jag bodde på landet.. :smile: men faktiskt fick katterna " låna ut lådan " när jag blev svampförgiftad, jag hann helt enkelt inte bort till utedasset.. :shock: :shock:

Enligt an av mina döttrar som är kattälskare, finns det 27 goda grunder till å ha katt, men det där måste vara den tjugoåttande :lol:
Jag slutade se på TV många år tilbaks, men det händer att jag stannar vid skärmen fångad av något interessant på Discovery, men med lååååånga reklamer och upprepande av det foregående när reklamen är över, tröttnar jag och går i verkstaden :roll:
Jag hade ett tag 24 st " goda grunder," Det var ett fasligt spring innan vi skaffade kattlucka kan jag lova. Tillverkaren garanterade att luckan skulle klara ca 20.000 öppningar och stängningar, den klarade betydligt mer än så.. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

anersimyra  
#312413
totte skrev:Du är faktiskt den första jag nånsin hört om som gjort det i kattlådan! =)) =))
Samtidigt som jag stod och kaskadspydde i handfatet nödgades jag blixtsnabbt dra ner brallorna och vrida ner röven i lådan, tur var ju att där var ledigt vid tillfället.. :shock:

Avatar Fallback

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

Tosca  
#312438 Hm, var det såna där svampar som lämpar sig bättre för att röka månne?

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

JensSkoog  
#312493
anersimyra skrev:
totte skrev:Du är faktiskt den första jag nånsin hört om som gjort det i kattlådan! =)) =))
Samtidigt som jag stod och kaskadspydde i handfatet nödgades jag blixtsnabbt dra ner brallorna och vrida ner röven i lådan, tur var ju att där var ledigt vid tillfället.. :shock:

Måste bara säga att jag tänker att det var tur att JAG inte var DÄR! :mrgreen: Har redan berättad för ett par av mina kompisar hur det görs i Sverige - dom skrattade så dom nästan gjorde det samma i min bil :lol:

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

anersimyra  
#312502
Tosca skrev:Hm, var det såna där svampar som lämpar sig bättre för att röka månne?

Nejdå.. :smile: jag trodde jag plockat föränderlig tofsskivling, det var dock den fjälliga tofsskivlingen. Jag hade en halv varukorg stående på bilen. Vid tillfället hade jag drabbats av fyllematnoja och tillredde således hela skörden som raskt slukades, svampen är inte direkt giftig, dock verkade den inte direkt " trivas " i sitt nya element och fick väldigt bråttom ut.. :o :o :o

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#314163 På SVT-play: En miljömupp köper 40 ha regnskog för att skydda den http://www.svtplay.se/video/2643130/att ... -avsnitt-1
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

Karlsson_98  
#321846 Någon mer än jag som ska kolla på American Loggers som börjar ikväll kl 18.00? :wink: Ett av dom bättre programmen på Discovery Channel..

Användarvisningsbild

Re: Discovery favoriter 2015 (TV)

stegmaster  
#321872 Er det inte samma som går på Discovery i Norden??
Här i Norge er det åtminstone Moonshiners fram til kl 18.30??
Eller er det Discovery showcase HD som menas???

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).