Ps. Det vore förjävligt om fruntimmret sålde min skogsutrustning för det pris jag sade att jag köpte den för !!
stektlök skrev:Jag dööööör ! Så jävla roligt att anersimyras toabesök studerades. Förövrigt håller jag med om att de ä sjukt störande å bli akut skitnödig i skogen
Tosca skrev:Ja, då har man helt enkelt för få sågar.
machonisti skrev:bodaedet skrev:Mycket skitprat här, så jag fortsätter.
Blev akut nödig och hastade iväg, givetvis till polarens område och drog ner hängselbyxorna högg tag i lagom grov björk och släppte loss. Vill minnas att det var en måndag och ungdomsåren innebar inmundigande av diverse drycker och skräpmat, så resultatet var allt annat än trögt.
Vid frukost så anklagade polaren mig för att släppa smygare, jag nekade självklart, samma visa vid middagsrasten.
När jag kom hem och hängde kläderna på tork upptäckte jag att hängslena fått en brunare ton än Huskvarnas oranga...
Hände inte i skogen men följer temat:
Två gubbar i vinterfisket förflyttade sig på samma snöskoter. Kallt och blåsigt besvärligt med vinterhalare och huva.
Skitnödig, ned med rasket och ut med lasset.
Snabbt på med kläderna i kölden utan att observera att huvan blivit tyngre.
Usch, va kletigt i huvudet!!
machonisti skrev:Två gubbar i vinterfisket förflyttade sig på samma snöskoter. Kallt och blåsigt besvärligt med vinterhalare och huva.
Skitnödig, ned med rasket och ut med lasset.
Snabbt på med kläderna i kölden utan att observera att huvan blivit tyngre.
Usch, va kletigt i huvudet!!