Socialt (mer om oss)

Gott Nytt År 2015!

52 inlägg 18693 visningar 22 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Gott Nytt År 2015!

skogsterri  
#308371 Ja Gott Nytt År på Er alla 8)

// Tobias "Skogsterri"

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Gott Nytt År 2015!

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#308374
Blivande snickare skrev:Nu är det nya året redan några timmar gammalt och förhoppningsvis har ingen här sprängt bort varken fingrar eller ögon :smile:
Var chaufför ikväll så jag hoppas alla forumister kommer att ha en lika skön morgondag som jag! :mrgreen: :wink: :grin:


Nä, men det damp ner splitter på mig när jag stod o tittade på raketerna. Iofs en flisa från en pinne bara.

Man kanske skulle köra o hämta ett lass ved nu på morgonkvisten. Bara för att man kan. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Gott Nytt År 2015!

totte  
#308467 Gott nytt år hela fantastiska gänget!

Användarvisningsbild

Re: Gott Nytt År 2015!

trollbacken  
#308490 Gott nytt år från värmland

Avatar Fallback

Re: Gott Nytt År 2015!

Blivande snickare  
#308536
Vedmaskin skrev:
Blivande snickare skrev:Nu är det nya året redan några timmar gammalt och förhoppningsvis har ingen här sprängt bort varken fingrar eller ögon :smile:
Var chaufför ikväll så jag hoppas alla forumister kommer att ha en lika skön morgondag som jag! :mrgreen: :wink: :grin:


Nä, men det damp ner splitter på mig när jag stod o tittade på raketerna. Iofs en flisa från en pinne bara.

Man kanske skulle köra o hämta ett lass ved nu på morgonkvisten. Bara för att man kan. :mrgreen:

Hehe, ja visst är det kul att må bra å va pigg speciellt när det finns andra i hushållet som inte håller med om att "morgon stund har guld i mun" om man säger så! :D
Sandade hela gården med mor min istället och nedgraderades till skyffelkarl medan hon körde traktorn 😈 :)

Avatar Fallback

Re: Gott Nytt År 2015!

Hema  
#308550 Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.. :)

Användarvisningsbild

Re: Gott Nytt År 2015!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#308613


Gott nytt år alla, bilden visar en av fyra lyktballonger som vi skickade
iväg i kombination med lite raketer, denna for längs snön in i skogen och brann
upp i en björk. Endast en av fyra ballonger for som den skulle, pga för hård vind.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).