Socialt (mer om oss)

Ålder på medlemmar

556 inlägg 215341 visningar 146 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Sv: Ålder på medlemmar

Blivande snickare  
#361454
skogshasse skrev:
Blivande snickare skrev:
skogshasse skrev:[quote="Blivande snickare"]Välkommen till världens bästa forum Olle! :)
Finns INGENTING man inte kan få svar på här!


okej vilka vinner valet nästa gång?

Dom som får mest röster :mrgreen:

okej och vad heter det partiet som får flest röster[/quote]
Tyvärr har min kristallkula spruckit så jag har inget svar.

Men på riktigt, jag menade ju allt som går att svara här, dvs nutid. Spridning på frågorna finns så jag skulle inte vilja säga bara skogsrelaterat. (Och nej, nu vill jag inte få en fråga om Universum som bevisligen går att räkna ut svaret på!)
Vi är ju trotts allt 30.000 forumister å mig veterligen är ingen spåkärring! :mrgreen:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Sv: Ålder på medlemmar

oppstingen  
#361457
enestören skrev:43 i sommar

brantek skrev:27 år. :)

axwell skrev:
backman skrev:Funderar om jag behöver något körkort på motorsåg blir 72 år i september och det börjar kännas i kroppen att man varit med tillräckligt länge.


Nej inte behöver du något motorsågskörkort, inte jag heller.
Känner mig visserligen vid god vigör, fyller samma som du fast före valet :!:

rokon skrev:64 år är jag med sikte på det omöjliga... som kanske ändå inte är omöjligt. Men som så mycket som setts som omöjligt tidigare men ändå visats vara möjligt så har kunskap visat vägen mot möjligheter, Google har nu nyligen startat ett forskningsbolag som forskar kring möjligheter till ett längre och hälsosammare liv, borde vara möjligt framöver att vara med om drygt 5 omloppstider på skogen om 80 år, bra i så fall för oss skogsägare med tålamod.
Länk till bolaget http://www.calicolabs.com/

Niking skrev:
skogshasse skrev:
Blivande snickare skrev:[quote="skogshasse"][quote="Blivande snickare"]Välkommen till världens bästa forum Olle! :)
Finns INGENTING man inte kan få svar på här!


okej vilka vinner valet nästa gång?

Dom som får mest röster :mrgreen:

okej och vad heter det partiet som får flest röster[/quote]

Det vet vi först när rösterna är officiellt räknade.
/Niklas[/quote]

Avatar Fallback

Re: Sv: Ålder på medlemmar

oppstingen  
#361462 Ser att jag är gubbe jämfört med er, har fyllt 69.

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

halvproffs  
#361465
isteskog skrev:Mest småpöjkar på detta forum märker jag ...... själv 61:a .................. :mrgreen:

Ålder eller födelseår? Fyllde 61 i november och tog pension nu till jul. Blir skönt att slippa byggjobbet. Känns som konstruktörerna nuförtiden mest hafsar till något ogenomtänkt som dom själv inte kan förklara. Sista jobbet ritade dom omklädningsrum för 35st fast dom är 45st som skall byta om. Så nu vet dom inte hur dom skall göra. Det har varit så oerhört mycket fel på ritningarna så jag tröttnade då helt.

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

isteskog  
#361472 Födelseår .... men det är ingen stor skillnad, eller hur? :wink:

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

SHR  
#361497 19 dagar som 22-åring! Ingen större skillnad från före :grin:

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

machonisti  
#361511
JensSkoog skrev:Grattis till trollbacken och Stenmark, och välkommen til Ölolle! :grin:
Ålder är ju lite relativt - själv är jag fortfarander närare 60 än 75, och på morgonen växlar kroppen mellan 40 och 90, beroende på vad jag jobbade med dan förut :wink:

Samma matematik som forne finske backhopparen Matti Nykänen. Han myntade uttrycket "Se on ihan fifty-sixty miten käy."

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

ved huggaren  
#361517 41 år i 25 dagar till[emoji57]

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

Sture Andersson  
#361528
halvproffs skrev:
isteskog skrev:Mest småpöjkar på detta forum märker jag ...... själv 61:a .................. :mrgreen:

Ålder eller födelseår? Fyllde 61 i november och tog pension nu till jul. Blir skönt att slippa byggjobbet. Känns som konstruktörerna nuförtiden mest hafsar till något ogenomtänkt som dom själv inte kan förklara. Sista jobbet ritade dom omklädningsrum för 35st fast dom är 45st som skall byta om. Så nu vet dom inte hur dom skall göra. Det har varit så oerhört mycket fel på ritningarna så jag tröttnade då helt.


Blev nyfiken på ditt inlägg Halvproffs.
Fyller 61 i Jannuari ,Du skriver att du gott i pention ,har samma funderingar med men räds lite för ekonomin .

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

halvproffs  
#361530 Det blir ca en halvering av inkomsten men jag räknar även med mindre utgifter; Facket, resor kanske något till som jag inte kommer på. Har det mesta jag behöver så utgifterna blir inte stora där. Har även lite sparat så jag tror att det kommer att gå bra. Kommer ju att få lite inkomster från skogen och som snickare finns ju alltid ströjobb om man vill. Framför allt kommer jag att trivas kanon!

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

Erre  
#361534
halvproffs skrev:Framför allt kommer jag att trivas kanon!

Det viktigaste av allt!!!

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

Sandström87  
#361540 29 år i mars. 2 pojkar och en sambo. Bor på mitt föräldrahem som jag varit ägare till i exakt 1 år

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

sundelius  
#361541
Erre skrev:
halvproffs skrev:Framför allt kommer jag att trivas kanon!

Det viktigaste av allt!!!


Så sant , så sant

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

tallen100  
#361545 Instämmer :smile: En hög med pengar är inte allt, viktigaste är att må bra och få vara frisk :smile:

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

machonisti  
#361563
tallen100 skrev:Instämmer :smile: En hög med pengar är inte allt, viktigaste är att må bra och få vara frisk :smile:

Pengar är inte allt men allt blir så mycket enklare!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).