Socialt (mer om oss)

Hundar

1170 inlägg 265030 visningar 66 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hundar

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#590256
JensSkoog skrev:
Vedmaskin skrev:Man kan ju ligga så här oxå...

Det kan man, men bara om man är hund och inte
om man är en gammal håret gubbe :d :d

Ser ju mycket bekvämt ut - undrar om jag skulle
prova och se vad fruntimmerets reaktion blir :mrgreen:


Akta dig. Du kanske inte kommer upp i morgon. :d

Elmia
Avatar Fallback

Re: Hundar

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#591620 Den här vandringsleden är extremt kuperad men det gillar både jag och Kira.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

MilanJo  
#591648
lfq skrev:Den här vandringsleden är extremt kuperad men det gillar både jag och Kira.
1571487289_img_0049.jpg

Vandringsleder är trevliga utflyktsmål, vart ligger denna?

Avatar Fallback

Re: Hundar

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#591654 I södra delen av Kolmården. Här sprangs det en del under 5-dagars orienteringen och jag har själv letat skärmar här.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#593822 Nu börjar det hända grejer. Tarzan har väl inte var vidare vidlyftig innan. Men förra gången vi var ute. Så fick han nåt i näsan o sprang iväg. Bäst vad det var så började han skalla. Oklart var det var för något gammalt slag. Men han höll väl på i 200m innan han vände o kom tillbaka i samma löpa.
Nu märktes det skillnad och att poletten börjar trilla ner.

Fick ett ryck o ut i eftermiddag. Egentligen lite sent. Behövde inte gå så långt ut terrängen förrän han började vädra o ge sig iväg. Oklart vad men han drev efter. Men han skallade i en kvart i alla fall. Tror han drev i en 2 km. Hördes bättre ju längre bort han kom. Var lite vilsen när det släppte. Han gick runt lite, fick stopp på honom med hjälp av visselpipan. Fick genskjuta honom lite. Kopplade honom efter 4 km. Slapp i allafall åka runt o hämta honom. Hade det fortsatt så var det med i beräkningen. :???: #:-s
Det var lite mycket skogsvägar där han var. Lite längre bort så var det mer trafikerade vägar.
Men när vi väl kom till bilen så var han rätt nöjd.
Men på vägen dit så var han nog sugen på ett släpp till.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#600318 Loke tok har blivit en riktig livsnjutare.

Kan nästan förväxlas med en kastrerad hankatt. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Hundar

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#602233 Bra att någon har koll så man kan slappa lite.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Henrik-  
#602304 julbad

Avatar Fallback

Re: Hundar

tallen100  
#602305 Ser inte helt nöjd ut :lol:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Henrik-  
#602390 Han var inte helt nöjd. Men han har varit ute och rullat sig i trädgården. Så nu är han nöjd igen. Det är ju ny skit iallafall :-bd

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#602448 Blivande soffpotatis?


Användarvisningsbild

Re: Hundar

halvproffs  
#602459 Tror mer på soffliggare 👍

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#602542 Julklapp.
Fler än barnen som blir uppspelta. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Seb macahan  
#603336 Första rådjuret för den lille pöjken. 8mån gammal och jaktlust som är enorm, kanske lite väl bra ibland. Hur som, det var ett fint buktande drev i 30min och kom ut precis framför. Har stått flera ggr med orden i bakhuvudet (skjut inte första året om du inte vill ha en jaktidiot). Jag verkar redan ha en, så min teori blir att det kan vara nyttigt o se ett avslut någon gång o inte bara ösa på. Jag tror inte egentligen det har så stor betydelse, särskilt inte med en hund som verkar var 0% bytesmedveten. Vi får se hur stor betydelse det har.... men stolt och mallig blir man :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

sundelius  
#603449 Grattis Seb
Anade att du inte skulle kunna hålla dig :smile:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar