Socialt (mer om oss)

Hundar

1170 inlägg 264927 visningar 66 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#442569
Førland skrev:Følger meg overalt,det beste hun vet er å ligge i sitsen å såve. :lol: hun er blanding av drever og gordon setter


:grin: :grin: :grin:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#442594
totte skrev:
Erre skrev:
totte skrev:Ajdå, trampat på nåt otrevligt eller?

Ja. Hon hade ett litet sår på den tassen. Och hon är en envis tvättare. Så hon låter det inte vara. Så strumpa eller tratt.
Strumpa känns lite roligare för henne.


Ja tratt är ett elände, funkar dessutom dåligt på en tass, måste vara mycket stor om hon inte skall komma åt. Hälsa och önska god bättring!


Tackar!

Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#442719 Så fick vi lite snö, och Teo får extra motion med sina korta ben :wink:


Användarvisningsbild

Re: Hundar

sundelius  
#442726 Det gäller även för Teos husse :lol:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#444386 Härligt vårvinterväder för både hund och husse!

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#444415 Boven fan club tycker det var en mycket stilig bild! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#445388 Fredag igen. Ordning återställd. Alla i soffan. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#445397 Går väl an med den storleken på hund, värre med den självutnämnde knähunden Ribes, ca 40 kg. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#445399
totte skrev:Går väl an med den storleken på hund, värre med den självutnämnde knähunden Ribes, ca 40 kg. :mrgreen:

Du får köpa stooor soffa. :d

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#448638 Boven var med och inventerade idag. Fantastiskt väder men verkligen i sista stund för den stickvägen, var lite mosigt när man skulle hem, får nog vänta ett par veckor innan jag fortsätter på den trakten.
Såg en ormvråk, två älgar och en björn! Andra björnen jag sett i hela mitt liv trots ett antal 1000 timmar i skog och mark, dessutom kom vi åkandes i bilen när han korsade vägen. Det är bilen man ska sitta i om man ska få se djur, lodjur har jag också bara sett från bilen.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

bm600  
#448651 Har en korsning o en ren gråhund. Korsningen är skaplig på gris o gråhunden jagar gris men det är inte mitt första val när det gäller grisjakt så nu blir det en laika för min del som ska fixa det

Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#454175 Som alltid på söndagar blev det en sväng i skogen med kompisen.



Teo hävdar bestämd att den här skogsvägen tillhör han :wink:



Senn är han alltid mycket nyfiken där rådjuren har sina korsningar
av vägen. Vil gärna ut och jaga :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Hundar

Scoutman  
#454182 Har nästa hund på ingång, efter 2 whippets, engelsk springer spaniel, welch springer spaniel samt nuvarande labrador.

Beagle, första hund som jag tänkte jaga med. Planerat bygga hundgård mm då två hundar blir stort projekt.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#454819 Kärt återseende efter en vecka ifrån varandra. :X :X

Avatar Fallback

Re: Hundar

Scoutman  
#454823 Besöker valpkullen imorgon för andra gången, om en månad flyttar en beaglevalp till oss.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar