Socialt (mer om oss)

Hundar

1170 inlägg 265005 visningar 66 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hundar

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#344335 Det var tydligen jakthundens dag idag http://www.mynewsdesk.com/se/svenska_ja ... dium=email
/Niklas

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#345850 Här ser du en riktig kosegris @JensSkoog :wink: :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#345859 :grin: :grin: :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#348131 Hunden Zigge trivs bra i grävlastaren http://www.lantbruk.com/lantbruk/hunden ... avlastaren
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#348135 :grin: Är det några här på forumet som har "hytthund"?

Användarvisningsbild

Re: Hundar

sundelius  
#348233 Kse hade ju med sin vovve

Avatar Fallback

Re: Hundar

Kris  
#348251 Ny hund på gården. Lille flora ca.9uker gammel :grin: ble rottweiler tispe igjen.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#348273
Kris skrev:Ny hund på gården. Lille flora ca.9uker gammel :grin: ble rottweiler tispe igjen.


:X :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Jeep  
#348300
Kris skrev:Ny hund på gården. Lille flora ca.9uker gammel :grin: ble rottweiler tispe igjen.


Rottisar är för härliga!!! En klar favorithund.

Avatar Fallback

Re: Hundar

Amatörhuggare 62  
#348328 Kan detta vara efter en hund ??
Sågen är en 550 XPG, för jämförelsens skull

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#348837 Såg ut att vara stora tänder på käken! Nåt hunddjur borde det väl vara...

Vi hittade ett gryt på dagens promenad, Boven var sugen på att gå in men det fick han inte. Som ni ser så är han kopplad, det är han nästan hela tiden nu pga alla vargar häromkring. Såg min andra varg för nån vecka sen alldeles utanför byn och grannen såg varg på vägen ca 120m från vårt hus...
En skogsarbetare fick punktering på sin bil och skulle byta däck när han såg att han var omringad av 6 vargar, blev till att köra på fälgen till samhället.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#349474 Teo har haft en grym dag i skogen - kom ett gäng ungar och alla ville ta en sväng med hunden, och han är inte svår att få med! I mellan sto han på minitraven och undrade om det inte blev mera vandring :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#349599 En tuff Skoogs-hund!

Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#349666
totte skrev:En tuff Skoogs-hund!

Tuff är han nog inte, men han älskar att vara i skogen, och om jag tar på skogsklädorna och han inte får vara med, så sjunker han ner i hörnet, suckar tungt och ser mycket besviken ut :wink:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#349824 Hon är inte arg, hon har bara sovit på kudden å format kinden. Blir ofta så, rättar till sig efter någon minut. :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar