Att du Landström är osäker på vad gubben betyder, kan ha att göra med att du själv använder den här

Slutaharoligt skrev:Det är inte bara du som har erfarenhet av det röjar kalle!![]()
Men man bör väl inte bli påhoppad och kallad kärring för att man tänker på andra när de inte vart närvarande på ett tag? Det var helt enkelt en fråga, av omtanke, och om jannee svarar sen att han inte känner sig nå kränkt så är det väl bara bra.
Men då är det iallafall någon som tagit sig tid och frågat.
tallen100 skrev:Har aldrig sett några tendenser av ovanstående på Skogsforum, vilket är bra.
Däremot får man aceptera att det är svårt att uttrycka sej i skrift och en del är känsligare än andra, så länge det inte är rena personangrepp så tycker jag man får ta lite gliringar. Sitter det en sån här bakominlägget så tolkar iaf jag det som ett glimten i ögat inlägg.
röjar kalle skrev:Sen handlar det inte om stubben det här ..är djupare saker.Det är att vissa här inte gillar andra osv.Sen för man fram argument som nättroll osv när man inte gillar inläggen.Men jag kommer att fortsätta och vara på skogsforum hur mycket vissa inte gillar mina inlägg.Sen är Forumet som samhället i övrigt när någon har en annan uppfattning än alla andra så är vederbörande en riktig bonntjyv etc.Sen till alla er som alltid ser allt i svart ni måste ha en väldig jobbig tillvaro det är bättre ni gör något åt saken istället för att sprida galla över andra som försöker få tillvaron att bli lite ljusare.