Socialt (mer om oss)

Sommarrapporten 2013

90 inlägg 44523 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

totte  
#230217 Igår var det lite varmt och idag regnade det igen.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2013

flisshejk  
#230294 +15 grader klart och soligt men det blåser ca 10/12 meter/sek, rätt så rejäla vågor över bottenviken, har just nu besök från Göteborg av dottern med man och den lille terroristen 5 årige dottersonen, som är full av liv och alltid beredd på upptäckts färd för nya Emil hyss. Hoppas det är bra med alla på forumet, mår själv bra frånsett min allergi som just nu grasserar men det kan man stå ut med när hjärtat slår lungt och jämnt, ha det bra, vi hörs!

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

JensSkoog  
#230298 13grader och regn. Børjade just da jag skulle gøra lite utesnickring åt grannen, så da ble det steding i verkstan i stellet.

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2013

Blivande snickare  
#230475 22-26 grader idag. Tungt att plantera i värmen. Gissa om det lilla regnet som kom var omtyckt! :lol:

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#230476
Blivande snickare skrev:22-26 grader idag. Tungt att plantera i värmen. Gissa om det lilla regnet som kom var omtyckt! :lol:


Det är bra med regn för växtligheten. :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2013

Blivande snickare  
#230478 Jovisst, bra för humöret åxå :lol:

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#230657 Idag värmde det på bra redan innan frukost. Det gick åt lite vatten.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

JensSkoog  
#230658 24 grader i skuggan, och fint veder før å dricke kaffe med frun i tredgården och mysa lite i motorsågsaffæren!

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2013

Blivande snickare  
#230684 Varmt å torrt. Regn önskas.

Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2013

stektlök  
#230692 Fina dagar nu och då jobbar man inomhus.... de e juh inte så kul ! Men å andra sidan så får det gärna vara svalare när man är hemma och jobbar :)
Semester..... ja då är det trevligt om det är fint väder men jag går helst hemma på gårn på semestern å då önskas lagom varmt och inte badvarmt ca 25 !

mvh

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#230994 Solen skiner o lagom varmt. Badade i sjön.

   TS
Avatar Fallback

Re: Sommarrapporten 2013

Blivande snickare  
#231066 Kom lite regn i förrgår å idag har dwt varit över 25 grader i stort sett hela dagen...

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#231701 27 grader å upp åt solen skiner för fullt. #:-s

Det är även dryga 27 grader inomhus. :roll:

Tur att man har källare. :mrgreen:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

JensSkoog  
#231704 Semester i Gdansk och en dag kvar med strender, bysvandring och shopping! Sett en Husqvarnaförseljare, men tyvärr stengt för dagen. Fruntimmeret sejer jag har varit snäll pojk och hollit ut!

Användarvisningsbild

Re: Sommarrapporten 2013

ananders  
#231705 Sitter i samma sits som "Vedmaskin". Tittade på en termometer som är belägen i solen, 45 grader varmt, tur det finns skugga.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).