Socialt (mer om oss)

Sluta med Alkohol ??

349 inlägg 212254 visningar 40 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

JensSkoog  
#784417 God jul på dig också, @backman.
Du är min hjälte :ymhug: :ymhug:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

Erre  
#784435 God jul backman.
Var rädd om dig.

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

totte  
#784451 God Jul Åke!

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

machonisti  
#784457
PRN skrev:Vadå var alkoholen ett problem i livet ? Förlorad körkort å arbete ? Kollade in socialt å såg detta .

Eller är det hälsoaspekten i det hela som spökar ?
Kul å sluta med något jag slutade med fruntimmer istället då är Allting Tyst å Lungt ! Å Nä jag är inte lagd åt fel håll när det Var nog så Var det nog med svammel .

Jag fortsätter gärna å få pissböter i Karlstad centrum å får inspektera fylleceller genom Sverige (vissa är trevligare än andra haha ) å röker tobak som en fabrik på fullproduktion.

Jag får tillägga att jag åker gärna gammaljänkare å dunkarplåt haha

Allihop är olika ,jag slutade dock dricka hemkört för snart två år sedan när en slåss med hyresvärden (ömsesidigt på olika tillfällen) då får finkel stoppas undan .

Att sluta med något abrupt måste ha en bakgrund gissar jag ?

Hälsningar PRN

Respektlöst inlägg och är du någorlunda normalt funtad ångrar du att du tryckte på sänd knappen.

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

Stampep  
#784714 God jul Backman och strongt gjort att sluta och dessutom skriva om det 👍

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Umea  
#785915 God Jul Backman !

RESPEKT till Er och Lycka till alla ni som kämpar med alkoholen.

Bra Jobbat ge inte upp !

God Jul Hälsning från Umeå

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

hfab  
#786643 Gott nytt år @Backman!

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

messengeroflove  
#793463 Finns en bra självhjälpsgrupp för folk med beroendeproblematik. Smart recovery, de kör självhjälpsmöten online och i Malmö.

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Sörlänningen  
#793503
backman skrev:Hej på er. RPN frågorna tror jag du får svar på om du läser det som skrivits. Jag har bara berättat vad jag upplevt och gjort sen är det upp till var och en att leva sitt liv. Efter 49 års drickande i stigande skala som jag skrev i början, den 23 Mars 2006 vid 64års ålder startade min resa mot ett nyktert liv nu har jag passerat 80 och tänker fortsätta med det. 6112dar sök Hjälp det är inte försent om ni har problem. GOD-JUL på er alla.


Det här är jävla starkt. Ville bara säga det. Att vid 64 års ålder kunna göra upp med en ovana man har haft i ett halvt sekel är otroligt. Har sett en person lyckas med något liknande. Flera som har misslyckats.

Ett av forumets viktigaste trådar.

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#793650 Hej Jag blev lite berörd när jag läste sörlänningens inlägg det blev en liten tår i ögonvrån av starka känslor och tankar.
Har skrivit 6182 dagar i boken tiden går fort, har sålt och skänkt bort några motorsågar dom som jag köpt i ställe för att gå på systemet som jag skrev förut så nu räknar jag dom som returglas som jag pantar, en strålande affär.

Såg att något inlägg har tagits bort för mig får ni skriva vad ni vill jag står ut med det mesta har fått höra många kommentarer under åren.

Ha de bra alla läsare.

   TS
Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#804371 Önskar er alla en trevlig Midsommar, jag fortsätter min väg och hoppas att det blir den 18 utan starka drycker 6300 dar skrev jag i dag så tiden går och jag har trappat ner på motorsågssamlandet och gjort mig av med en del så det blir lite mindre att ta reda på efter Gubben.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

Fredrik Reuter  
#804396 Starkt jobbat Åke!
Hoppas du får en kanonfin midsommar.

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

skogsBG  
#804446 Trevlig midsommar önskas från ett varmt och soligt Östergötland ! / Bertil

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Umea  
#804500 Glad Midsommar !
Bästa Hälsningar från Umeå

Avatar Fallback
backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#814498 Tiden gå och det händer saker på ålderns höst. Kom inte ut på någon Älgjakt i år på grund av en Prostatahyvling så det va bäst att va hemma och kissa taggtråd nu har det gått 3veckor det blir bara bättre så det är bra. Nykterheten består 6412 dagar är det nu och fungerar bra. MVH en trött gammal man. +81

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).