tis 16 jul 2019, 20:19#576425Ja vi har en social och skojfrisk samling av alla karaktärer och vi är alla vänner.
Vissa mer än andra, men respekten och tilliten är hög.
Trevlig kväll allihopa.
Socialt (mer om oss)
Inlägg nr 2000!
tor 02 jan 2020, 20:00#604320Då har man passerat 6000 inlägg då ..... Har nog blivit väl mycket lustigheter sen 5000..... men det är svårt att låta bli ibland
Försöker vara seriös ibland och då blir det nog mest på En skogsbondes vardag.
Väl mött på det nya skogsåret 2020
TS
tor 02 jan 2020, 20:15#604327
Ni är duktiga att skriva i dom där trakterna
isteskog skrev:Då har man passerat 6000 inlägg då ..... Har nog blivit väl mycket lustigheter sen 5000..... men det är svårt att låta bli iblandFörsöker vara seriös ibland och då blir det nog mest på En skogsbondes vardag.
Ni är duktiga att skriva i dom där trakterna
tor 02 jan 2020, 20:19#604328
9106 inlägg har mannen på andra sidan Ljusnan, sett från isteskogs hemvist.
tallen100 skrev:isteskog skrev:Då har man passerat 6000 inlägg då ..... Har nog blivit väl mycket lustigheter sen 5000..... men det är svårt att låta bli iblandFörsöker vara seriös ibland och då blir det nog mest på En skogsbondes vardag.
Ni är duktiga att skriva i dom där trakterna![]()
tor 02 jan 2020, 20:22#604330
Den matchen förlorade jag för länge sen .... Han kan för mycket om maskiner för att man ska ha en chans ..... (skoj, ifall någon tror det är en tävling det här med antalet inlägg)
Palakangas skrev:tallen100 skrev:isteskog skrev:Då har man passerat 6000 inlägg då ..... Har nog blivit väl mycket lustigheter sen 5000..... men det är svårt att låta bli iblandFörsöker vara seriös ibland och då blir det nog mest på En skogsbondes vardag.
Ni är duktiga att skriva i dom där trakterna![]()
Den matchen förlorade jag för länge sen .... Han kan för mycket om maskiner för att man ska ha en chans ..... (skoj, ifall någon tror det är en tävling det här med antalet inlägg)
TS
tor 02 jan 2020, 20:27#604331
Ser fram emot de nästa 6000 @isteskog 🤗
Du är en av dom som gör det värd att vara på SkogsForum
isteskog skrev:Då har man passerat 6000 inlägg då ..... Har nog blivit väl mycket lustigheter sen 5000..... men det är svårt att låta bli iblandFörsöker vara seriös ibland och då blir det nog mest på En skogsbondes vardag.
Ser fram emot de nästa 6000 @isteskog 🤗
Du är en av dom som gör det värd att vara på SkogsForum
Jack of all trades, master of none!
tor 02 jan 2020, 21:06#604344Ja det är roligt att skriva dock ej i skrivande stund, då jag har en morbror som kanske inte överlever natten.
Får väl hitta någon tråd och försöka få lite kvälls nöje ändå.. man kan inte gräva ner sig.
Han är gravt utvecklingsstörd och blind, måste äta gelé kost....
Detta blev det något tok med idag, så han kvävdes till hjärtstillestånd i 20 min.
På Bollnäs sjukhus så lyckades de öppna upp så att han fick syrgas och hjärtat kunde starta igen..
Ligger på IVA på Gävlesjukhus.
Förlåt om jag sabbar tråden lite.
Får väl hitta någon tråd och försöka få lite kvälls nöje ändå.. man kan inte gräva ner sig.
Han är gravt utvecklingsstörd och blind, måste äta gelé kost....
Detta blev det något tok med idag, så han kvävdes till hjärtstillestånd i 20 min.
På Bollnäs sjukhus så lyckades de öppna upp så att han fick syrgas och hjärtat kunde starta igen..
Ligger på IVA på Gävlesjukhus.
Förlåt om jag sabbar tråden lite.
fre 03 jan 2020, 11:13#604421Morbror har överlevt natten iallafall...
Ska få komma till Bollnäs sjukhus...
Han är fortfarande ned sövd...
Men stabil.
Ska få komma till Bollnäs sjukhus...
Han är fortfarande ned sövd...
Men stabil.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar