Socialt (mer om oss)
Bonde söker fru.
ons 15 okt 2014, 20:17#293994Styrkelyftaren bestämde sig tydligen sig snabbt - en redig karl vet vad han vill.
ons 15 okt 2014, 21:19#294014Jag skulle vilja ha ett Youtube-klipp med det bästa ur programmet, nån som har?
Ids inte kolla tv så länge i taget som det verkar krävas.
Mkt kul iaf med en forumist på tv.
Ids inte kolla tv så länge i taget som det verkar krävas.
Mkt kul iaf med en forumist på tv.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
ons 15 okt 2014, 21:56#294028
Kollade nu på TV4 ett klipp på ca. 1 minut, dom heter Malin, Sara, Maria och Ellen i vald ordning.
Palestinasjal(!?), ingen aning om vilken du menar frånsett att Ellen, som verkar vara en reko tjej, valdes som nr 4.
Fortfarande för tidigt att ha nån uppfattning, producenterna vinklar och klipper för att göra säljande TV.
Alla kvarvarande är ju riktiga skönheter så där borde ingen ha något handikapp.
Röjkvist skrev:Hörni vi måste väl ha lite vadslagning på Jonatans blivande böna?
Jag sätter en hundralapp på hon med Palestinasjalen
(Hon valdes sist av de fyra)
Kollade nu på TV4 ett klipp på ca. 1 minut, dom heter Malin, Sara, Maria och Ellen i vald ordning.
Palestinasjal(!?), ingen aning om vilken du menar frånsett att Ellen, som verkar vara en reko tjej, valdes som nr 4.
Fortfarande för tidigt att ha nån uppfattning, producenterna vinklar och klipper för att göra säljande TV.
Alla kvarvarande är ju riktiga skönheter så där borde ingen ha något handikapp.
tor 16 okt 2014, 18:04#294144Det är allt en dj**la synd att tv4 ska klippa ihop programmet, eller vinkla det på det sätt de har gjort. Ni män värkar alla vara mer eller mindre tappade bakom en vagn, blyga så att man skäms och tjejerna är tydligen några riktiga våp. Tvivlar i högsta grad på att era rätta personligheter verkligen kommer fram. Har Erik verkligen sådan tunghäfta? - tvivlar starkt. Sebastian verkar var den ende som mer eller mindre INTE håller sig till Tv 4:s ramar.
Och Jonathan ska verka vara en riktig mansgris - hur många omtagningar behövdes det för att få fram den typen?
I mångt och mycket förlöjligas era personligheter.
Och Jonathan ska verka vara en riktig mansgris - hur många omtagningar behövdes det för att få fram den typen?
I mångt och mycket förlöjligas era personligheter.
fre 17 okt 2014, 17:14#294280Jag hade smällt av om gubben stått med en kellfri vagn bakom traktorn. Jag gillade att han är klok å kör med mowi
Valmet, Mowi, Husqvarna, Suzuki!
Ps. Det vore förjävligt om fruntimmret sålde min skogsutrustning för det pris jag sade att jag köpte den för !!
Ps. Det vore förjävligt om fruntimmret sålde min skogsutrustning för det pris jag sade att jag köpte den för !!
fre 17 okt 2014, 17:35#294283
Före detta "styrkelyftaren" lär ju ha tävlat färdigt av hälsoskäl, är väl snart sjukpensionär.
Kan bara hoppas att han inte har knaprat något olämpligt
jannee skrev:v jannee » ons 15 okt 2014, 21:17
Styrkelyftaren bestämde sig tydligen sig snabbt
Före detta "styrkelyftaren" lär ju ha tävlat färdigt av hälsoskäl, är väl snart sjukpensionär.
Kan bara hoppas att han inte har knaprat något olämpligt
lör 18 okt 2014, 14:37#294414Nja gödselstacken är nog passee men en redig skogsvagn ä manligt som mitt fruntimmer säger.
Hektaren är viktigt också.
Men hade jag varit brud å gubben rullade ut en kellfri hade jag funderat en xtra gång
Ps. Totte hade säkert flytt fältet i det fallet
Hektaren är viktigt också.
Men hade jag varit brud å gubben rullade ut en kellfri hade jag funderat en xtra gång
Ps. Totte hade säkert flytt fältet i det fallet
Valmet, Mowi, Husqvarna, Suzuki!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).